×–×” ×¡×™×›×•× ×©× ×ª 2011 שלי. ×ביעד התחיל ×ת ×©× ×ª 2011 בקור ×”×ž×§×¤×™× ×©×œ המבורג, ו×× ×™ התחלתי ×ותה ×¢× ×›×•×¡ מיץ ×× × ×¡ טרי ב×קוודור. ×‘×ž×§×•× ×›×œ×©×”×• ל×ורך הדרך הצטלבו ×“×¨×›×™× ×• ובסופו של דבר ×©× ×™× ×• מצ×× ×• ×ת ×¢×¦×ž× ×• ×ž×¡×™×™×ž×™× ×ת ×”×©× ×” בכתיבת סיכומי ×©× ×” ××™×©×™×™× ×‘×“×ž×•×§×¨×˜×™×” היחידה במזרח התיכון, תל-×ביב.
×ין לי ×©×•× ×™×•×ž×¨×•×ª להגיד ש×לה ×”× ×”×©×™×¨×™× ×”×›×™ ×˜×•×‘×™× ×©× ×•×¦×¨×• ×‘×©× ×” ×”×–×ת. לכל היותר, ×לה ×”×©×™×¨×™× ×©×ž×¦×ו ×ת ×“×¨×›× ×לי, וב×ותו הרגע הייתי מספיק ×—×›× ×›×“×™ לתת ×œ×”× ×ת תשומת הלב הר×ויה.
×ין ×©×•× ×—×•×§×™×•×ª למספר ×”×©×™×¨×™× ×©×‘×—×¨×ª×™, לסדר שבו ×”× ×ž×•×¤×™×¢×™×, ולדרך שבה המוח שלי ×ž×ª× ×”×œ ב×ופן כללי. ×œ× ×”×¢×ª×§×ª×™ ×©×™×¨×™× ×©×ביעד כבר כתב עליה×, ×˜×•×‘×™× ×›×›×œ שיהיו, כדי לשמור על רמת ×¢× ×™×™×Ÿ ×ž×™× ×™×ž×œ×™×ª בקרב הקור××™× (×בל ×ציין מה ×”×, בסוף). ×פשר להוריד ×ת הכל בבת ×חת בקובץ ×”×–×” ×× ××ª× ×¨×•×¦×™×.
Los Campesinos! – By Your Hand
××œ×‘×•×ž× ×”×§×•×“× ×©×œ ×”×§×ž×¤×¡×™× ×•×¡ ×”×™×” ×חד ×”××œ×‘×•×ž×™× ×”××”×•×‘×™× ×¢×œ×™ ×‘×©× ×ª 2010, ×•×’× ×–×” של ×”×©× ×” מוצלח. השיר ×”×–×”, המכיל כמות ××¡×˜×¨×•× ×•×ž×™×ª של כלי × ×’×™× ×”, בתי×, מילי×, ×•×“×‘×¨×™× ××—×¨×™× ×©×ž×•×¡×™×§×” מורכבת ×ž×”× – ×”×•× ×”×©×™×¨ הר×שון ב××œ×‘×•× ×©×ž×ž×©×™×š פחות ×ו יותר ×›×›×”.
Wild Flag – Romance
××– כך × ×©×ž×¢×ª להקת × ×•×™×–-פופ מצוין ×©× ×¢×©×” ×‘×©× ×ª 2011 ×›×ילו ×œ× ×¢×‘×¨×• ×¢×©×¨×™× ×©× ×” מ××– שלעשות כזו מוסיקה ×”×™×” ×—×“×©× ×™, ×ž×¢× ×™×™×Ÿ ופורץ דרך. לזכותן ×™×מר שהן סופר-גרופ ×•×œ× ×¡×ª× ×’×¨×¡×ª רוק ×ž×•×“×¨× ×™×ª של הספייס גירלז.
Summer Camp – Better Off Without You
ציפיתי להרבה מ×וד מ×וד מה××œ×‘×•× ×©×œ ס×מר קמפ, בטח ×חרי ×”×יפי ×”×ž×“×”×™× ×©×©×ž×¢×ª×™ ××™× ×¡×¤×•×¨ ×¤×¢×ž×™× ×‘×©× ×” שעברה. ו××ª× ×™×•×“×¢×™× ×ž×” קורה ×©×ž×¦×¤×™× ×ž×וד מ×וד – ×œ× ×“×‘×¨×™× ×˜×•×‘×™×. × ×•×ª×¨ ×œ× ×• ×œ×”×ª× ×—× ×‘×›×š שהשיר הר×שון ב××œ×‘×•× ×”×•× ×”×©×™×¨ המטורף ×”×–×”.
Real Estate – Out of Tune
×–×” ×חד ×”×©×™×¨×™× ×”×¨××©×•× ×™× ×©×©×ž×¢× ×• בפסטיבל בפריז. זו ×œ× ×”×™×™×ª×” ההופעה שהכי × ×”× ×ª×™ בה בפסטיבל, ×בל משהו ×‘×©×™×¨×™× ×©×œ הלהקה ×”×–×ת מסוגל לעשות ×§×¡×ž×™× × ×¤×œ××™× ×©×§×©×•×¨×™× ×‘×©×•×’×™×™×–, ישר דרך ×”××•×–× ×™×•×ª. ×–×” ×חד ×”×©×™×¨×™× ×”×˜×•×‘×™× ×ž×חד ×”××œ×‘×•×ž×™× ×”××”×•×‘×™× ×¢×œ×™ ×”×©× ×”.
חיכיתי די הרבה זמן ל××œ×‘×•× ×”×–×”. מ××– 2007, × ×’×™×“. מסתבר ×©×”×˜×¢× ×”×ž×•×¡×™×§×œ×™ שלי התפתח קצת יותר מהר ממה שציפיתי בפרק הזמן שעבר מ××–. בקיצור, ×”××œ×‘×•× ×§×¦×ª משעמ×, ×בל כש×× ×™ שומע ×ת השיר הר×שון ×”×–×” ×× ×™ מצליח לדמיין ×ת בקתת החוף המפחידה בביג סור, ×§×œ×™×¤×•×¨× ×™×”, בה הוקלט ×”×לבו×.
Neon Indian – Polish Girl
עדיין ×œ× ×”×•×‘×”×¨ לחלוטין ×”×× ×”×©×™×¨ ×”××œ×§×˜×¨×•× ×™ ×”×× ×œ×•×’×™ ×•×”× ×¤×œ× ×”×–×” עוסק ×‘× ×¢×¨×” ×¤×•×œ× ×™×”, ×ו ×©×ž× ×‘× ×¢×¨×” העוסקת בקרצוף כלי בית. כך ×ו כך, שמעתי ×ותו ×ž×œ× ×¤×¢×ž×™× ×•×–×” ×œ× ×”×¤×¨×™×¢ לי ×œ×”× ×•×ª ×ž×ž× ×• ב××£ ×חת מהן.
Stephen Malkmus and The Jicks – Senator
לפרק זמן ×ž×¡×•×™× ×”×©× ×” ×”×™×” × ×“×ž×” ש×× ×©×™× ×‘×רץ ×•×‘×¢×•×œ× ×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×”×‘×™×Ÿ שלשבת בשקט בצד ולסמוך ×‘×¢×™× ×™×™× ×¢×¦×•×ž×•×ª על ×”×× ×©×™× ×©×ž× ×”×œ×™× ×ת המערכות שבתוכן ×× ×—× ×• ×—×™×™× ×–×” ×œ× ×¨×¢×™×•×Ÿ מדהי×. בערך ב×ותו פרק הזמן ×™×¦× ×”××œ×‘×•× ×”×—×“×© של סטפן מלקמוס, והשיר ×”×–×” מזכיר לי ×ת התקופה ×”×–×ת.
The Pains Of Being Pure At Heart – Heaven's Gonna Happen Now
בכל ×”××œ×‘×•× ×”× ×¤×œ× ×”×–×” בו × ×©×ž×¢ ×›×ילו הסמ××©×™× ×’ פ××ž×¤×§×™× ×¡ החליטו להעתיק מהסמית'ס ×ו ההפך, השיר ×”×–×” ×”×•× ×”×—×‘×™×‘ עלי. ×× ×™ יודע שזה יישמע ×œ× ××•×¤×™×™× ×™, ×בל ×–×” מסוג ×”×©×™×¨×™× ×©×× ×™ ×והב לשמוע ×œ×¤× ×™ ×”×©×™× ×” ב××•×–× ×™×•×ª, בעיקר ×× ×ž×ž×© מ×וחר בלילה.
Junior Boys – Itchy Fingers
בשיר ×”×–×” יש ×יזשהו קטע מטורף ×¢× ×œ×ט ומהר ×©×œ× ×—×•×•×™×ª×™ כמותו מ××– השיר ×”×”×•× ×©×œ ×¤×¨× ×¥ ×¤×¨×“×™× × ×“ ×©×›×•×œ× ×ž×›×™×¨×™×. עכשיו קחו ×ת ×–×”, תהפכו ×ת ×–×” למשהו ××œ×§×˜×¨×•× ×™ לחלוטין, ותזכרו ×©×œ× ×ª×ž×™×“ ×”×× ×œ×•×’×™×•×ª שלי מ×וד ברורות.
×œ×™×•× ×”×•×œ×“×ª×™ ×”-27 ××“× ×•×לעד ×§× ×• לי קסילופון. מ××– שיש לי ×ותו ×× ×™ פשוט ×œ× ×ž×‘×™×Ÿ ×יך ×פשר בלי. כל ×חד צריך קסילופון. כמה השמעות של השיר ×”×–×” ×ולי יצליחו להבהיר ×ת הטיעון שלי.
Pete and The Pirates – Come to the Bar
×–×” מ×וד בריטי. מ×וד מ×וד בריטי. ×–×” עד כדי כך בריטי שחלק גדול מעותקי ×”×•×™× ×™×œ ×•×”×“×™×¡×§×™× ×©×œ ×”××œ×‘×•× ×©×œ×”× × ×©×¨×¤×• במהומות הקיץ ×‘×œ×•× ×“×•×Ÿ. לשמחתי, ×”××œ×‘×•× × ×ž×¦× ×צלי בפורמט דיגיטלי ×ž×•×©×œ× ×‘×›×ž×” עותקי×, למקרה הסביר בו ×× ×™ ×צטרך לשמוע ×ותו שוב.
The Antlers – Every Night My Teeth are Falling Out
×וקיי, ××– × ×›×•×Ÿ שלדמיין ×ת ×©× ×”×©×™×¨ ×–×” ×œ× ×ž×©×”×• שכיף לעשות ×›×©×™×•×©×‘×™× ×¢×œ ×›×¡× ×”×©×™× × ×™×ª. ×–×” ×œ× ×§×©×•×¨ ×œ×¢× ×™×™× × ×•. ×”×× ×˜×œ×¨×¡ הן ×חת מהלהקות ×”×הובות עלי כרגע וה××œ×‘×•× ×©×œ×”×, עליו ×פילו הרחבתי בעבר, ×”×•× ×ž×©×”×• ×©×—×™×™×‘×™× ×œ×©×ž×•×¢.
My Morning Jacket – Holdin On To Black Metal
כבר × × ×–×¤×ª×™ על כך בעבר, ×בל עדיין – ×ž×¢×•×œ× ×œ× ×”×ª×—×‘×¨×ª×™ יותר מדי לכל המוסיקה ×”×–×ת ש×× ×©×™× ×©×ž×¢×• ×œ×¤× ×™ שהמצי×ו ×ת הדיסקי×. ×× ×©×™× ×©×ž×‘×™× ×™× ×מרו לי שזה ×”×™×” יכול להשמע ×œ×¢×ª×™× ×›×ž×• השיר ×”×¢× ×§×™ ×”×–×” ש×× ×™ ממש ×והב מה××œ×‘×•× ×”×חרון של ×’'קט הבוקר ×”×ž×¦×•×™× ×™×.
יכול להיות ש×× ×™ טועה, ×בל ×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ שהזהב המלוכלך ×”× ×¤×œ××™× ×¨×ו ×‘×¢×™× ×™ ×¨×•×—× ×ת חוף ×’×ולה ×›×שר כתבו ×ת השיר ×”×–×”. ×× ×™ לעומת ×–×ת זוכר לפחות ×¤×¢× ×חת בה שמעתי ×ת השיר ומיד ×”×‘× ×ª×™ שזו תהיה טעות ×œ× ×œ×¡×™×™× ×ת ×”×™×•× ×”×–×” ×¢× ×—×•×œ בין ×”×צבעות של כפות הרגליי×.
Papercuts – White are the Waves
קליש××” ידועה ×”×™× ×©×”×ž×•×¡×™×§×” ×”×›×™ טובה תמיד מושמעת ברדיו רק ×‘×™×•× ×”×–×›×¨×•×Ÿ. ובכן, ×× ×™ חושב ×©×”×ª×§×“×ž× ×• מספיק ×ž×‘×—×™× ×” ×˜×›× ×•×œ×•×’×™×ª כדי ל×פשר ×œ×¢×¦×ž× ×• לשמוע פחות ×ו יותר ××™×–×” מוסיקה ×©×‘× ×œ× ×• מתי ×©×‘× ×œ× ×•. ××– × × ×ª×ž×¦×™×ו ×œ×¢×¦×ž×›× ×™×•× ×–×›×¨×•×Ÿ ×“×ž×™×•× ×™ למשהו ×©×œ× ×§×©×•×¨ ב×לימות ומוות ותשמעו ×ת ×”××œ×‘×•× ×”× ×¤×œ× ×”×–×” של גזרי ×”× ×™×™×¨.
Fleet Foxes – Helplessness Blues
×וקיי, ×–×” השיר ×”×–×” שעליו ×× ×™ כותב שב×מת הקשבתי ×œ×ž×™×œ×™× ×©×œ×•. בחיי שזה ×œ× ×§×•×¨×” הרבה. ממה שהצלחתי להבין, מסתבר שהפליט פוקזס ×”× ×כן חבורת ×”×”×™×¤×™× ×”×ž×§×•×œ×—×™× ×‘×—×•×¤×–×” ×©×—×©×“× ×• שה×. ×–×” ×œ× ×™×¤×¨×™×¢ לי להעריך מ×וד ×ת המוסיקה ×”× ×¤×œ××” ×©×”× ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×•×¦×™× ×¤×¢× ×חר פע×.
The Vaccines – If You Wanna
רוק מסיבות ×ž× ×“×˜ כמו ×©×”×•× ×מור להשמע. ×¢× ×ž×™×œ×™× ×ž×˜×•×¤×©×•×ª, ×ž×‘×˜× ×œ×•× ×“×•× ×™ קליל, ו×× ×™ ×œ× ×”×¦×œ×—×ª×™ לספור יותר משלושה ×קורדי×. בכל ×¤×¢× ×©×× ×™ שומע ×›×–×” דבר ×× ×™ מופתע מחדש ×יך ש×פשר לעשות ב××•×ª× ×”××ž×¦×¢×™× ×•×‘××•×ª× ×”×¦×œ×™×œ×™× ×“×‘×¨×™× ×—×“×©×™× ×©×× ×™ ×חשוב ×©×”× × ×”×“×¨×™×.
The Strokes – Under the Cover of Darkness
×›×ילו ×œ× × ×ž×ס לי מ××™×¨×•×¢×™× ×©×™×–×›×™×¨×• לי ש×× ×™ כבר ×œ× ×‘×Ÿ 18, ×”×©× ×” מל×ו 10 ×©× ×™× ×œ××œ×‘×•× ×©×”×¡×™×˜ מעט ×ת כדור ×”×רץ ממסלולו. (×–×” ×œ× ×ž×“×¢×™). מסתבר ×©×’× ×¢×©×¨ ×©× ×™× ×חרי שג'ולי×ן ×§×–×‘×œ× ×§×¡ השחיל ×ת רגליו דרך ×’'×™× ×¡ די צר לר××©×•× ×” בחייו, ×”× ×¢×“×™×™×Ÿ ×™×•×“×¢×™× ×œ×¢×©×•×ª ×©×™×¨×™× ×©× ×©×ž×¢×™× ×›×›×”.
Peter, Bjorn and John – Tomorrow Has To Wait
פיטר, ביורן ו×מ×שך ייזכרו תמיד בתור הלהקה ×”×–×ת ×¢× ×”×©×™×¨ שמתחיל בשריקה הממש קליטה. ×‘×ž×§×•×ž× ×”×™×™×ª×™ מצטער על ×”×™×•× ×‘×• עורך ×ž×©×•×¢×ž× ×‘×’×œ×™ צה"ל × ×›× ×¡ לבלוג ×©×œ× ×• והוריד ×ת להיט הקיץ ×”×–×” היישר ×ל ישיבת הפלייליסט הידועה לשמצה. (זו ב×מת ×חת הגרס×ות של הסיפור). ×–×” פשוט מ×פיל, לטוב ולרע, על ×©×™×¨×™× ×˜×•×‘×™× ×›×ž×• ×לה ×©×”× ×ž×•×¦×™××™× ×”×™×•×.
השיר ×”×ž×“×”×™× ×”×–×” לקוח מ××œ×‘×•× ×ž×“×”×™× ×œ× ×¤×—×•×ª ×©× ×›×ª×‘ כולו על ×¡×™×¤×•× ×” הבוהק של ×¡×¤×™× ×ª מפרש ×§×˜× ×” שהפליגה במשך שבעה ×—×•×“×©×™× ×œ×ורך החוף ×”××˜×œ× ×˜×™ של צפון ×מריקה. תודו שזה סיפור רקע טוב.
Destroyer – Savage Night at the Opera
דיסטרויר, ×ותו לצערי ×œ× ×”×›×¨×ª×™ עד ×”×©× ×”, החליט לר×ות מה × ×ž×¦× ×ž×¢×‘×¨× ×”×©× ×™ של ×”×¦×œ×™×œ×™×™× ×”×›×™ ×§×™×˜×©×™×™× ×©×פשר להקליט ולחזור לספר ×œ× ×• מה ×”×•× ×ž×¦×. ×•×”×•× ×ž×¦×. הרעיון ×”×–×” עזר לו להקליט ×ת ×”××œ×‘×•× ×”×’××•× ×™ עליו × ×ž×¦× ×”×©×™×¨ המבולגן ×ך המצוין ×”×–×”.
בחודש ×™×•× ×™, תל-×ביב ריחפה כחמישה ×¡× ×˜×™×ž×˜×¨×™× ×ž×¢×œ ×¤× ×™ הקרקע למשך יומיי×. הסיבה לכך הייתה חבורת ××•×¡×˜×¨×œ×™× ×ª×ž×™×ž×™× ×œ×ž×¨××” ×©×ž× ×’× ×™× ×¢×œ כלי × ×’×™× ×” ×¡×˜× ×“×¨×˜×™×™× ×œ×—×œ×•×˜×™×Ÿ. על ××£ ×©×œ× ×”×¦×œ×™×—×• לשחזר ×ת ×”×¤×œ× ×›×ž×” ×—×•×“×©×™× ×œ×חר מכן בפריז (×ולי ×›×™ פריז יותר כבדה), ×–×” ×חד ×”×¨×’×¢×™× ×”×ž×•×¡×™×§×œ×™×™× ×”×›×™ ×˜×•×‘×™× ×©×œ ×”×©× ×” ×”×–×ת.
James Blake – Unluck
×‘×¢×™× ×™, ×’'יימס בלייק ×”×•× ×”×קר של מוסיקה. ×”×•× ×ž×—×‘×¨ ×ת ×”×“×‘×¨×™× ×”×›×™ ×œ× ×§×©×•×¨×™× ×חד ×œ×©× ×™ ב×ופן שיוצר משהו חדש לגמרי. כמו ×”×קר טוב, ×’'יימס פורץ דרך ×•×ž× ×¦×œ פרצות ספק חוקיות ×‘×ž× ×’× ×•× ×™× ×”×ž×•×›×¨×™× ×‘×›×“×™ להפוך ×ת ×”×¢×•×œ× ×œ×ž×§×•× ×ž×¢× ×™×™×Ÿ יותר.
The Rapture – In The Grace of Your Love
הלהקה ×”×–×ת מדהימה, וזה ×חד ×”××œ×‘×•×ž×™× ×”××”×•×‘×™× ×¢×œ×™ ×”×©× ×”. ×× ×™ מ×וד שמח ×©×”× ×—×–×¨×• ××œ×™× ×•. השיר ×”×–×” פתח ×ת ההופעה המטורפת ×©×œ×”× ×‘×” זכיתי להיות × ×•×›×— ו×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ ש××”×™×” מסוגל לשכוח ×ותו בקרוב.
לדעתי, זהו השיר ×”×›×™ טוב ב××œ×‘×•× ×”×ž×¢×•×œ×” והמיוחד ×”×–×”. ×’× ×ותו זכיתי לשמוע בהופעה, בפריז. ××™ ×פשר להתחרות ב×× ×¨×’×™×” של בערך עשרה ×× ×©×™× ×ž×•×›×©×¨×™× ×©×™×•×“×¢×™× ×œ× ×’×Ÿ, יחד על הבמה ×¢× ×©×™×¨ ×©× ×©×ž×¢ ×›×›×”.
Metronomy – The Look
×ולי ×–×” ××œ×‘×•× ×”×©× ×” שלי. כששמעתי ×ת השיר ×”×–×” לר××©×•× ×” הרגשתי ×ת הו×וו ×”×–×” שצייד מוסיקה ××™× ×˜×¨× ×˜×™ שכמותי תמיד ×—×•×œ× ×¢×œ×™×• ×›×©×”×•× ×ž× ×™×— ×ת ר×שו על הכרית. ×× ×™ מ×וד מעריך ×ת ×”×ž×™× ×™×ž×œ×™×–× ×©×œ השיר ×”×–×” ביחס לכמה ×©×”×•× ×—×–×§. ×”×•× ×œ× ×›×–×” ×ž×™× ×™×ž×œ×™×¡×˜×™, ×בל ×”×•× ×ž×ž×© חזק.
×©×™×¨×™× ×©×ביעד כתב ×¢×œ×™×”× ×‘×¤×•×¡×˜ ×¡×™×›×•× ×”×©× ×” המטורף שלו ו×הבתי במיוחד עד כדי כך ש×ולי הייתי כותב ×¢×œ×™×”× ×‘×¢×¦×ž×™:
Digitalism :: 2 Hearts
HOLY OTHER :: Touch
Det Vackra Livet :: Askan
Real Estate :: It's Real
Washed Out :: Amor Fati
Pete and the Pirates :: United
Chad Valley :: Now That I'm Real
Jens Lekman :: An Argument with Myself
M83 :: Midnight City
Beach Fossils :: What a Pleasure
Cut Copy :: Need You Now
Craft Spells :: From the Morning Heat
יופי של ×¡×™×›×•× ×בל הזיפ ×œ× ×¢×•×‘×“… רק ×צלי?