הרבה אלמנטים קטנים ונחמדים זורחים סביבי ביומיים האחרונים. לראשונה אחרי חודשים ארוכים אני חש כאילו סוג של חופש קטן מבצבץ באופק. לא נשארו מבחנים, הרבה אנשים באים ויוצאים מהדירה שלנו, מנדטים צפויים להתקיים בחיפה, תל-אביב וירושלים ואפילו מסיבת בריכה עומדת על הפרק. לכל ×–×” הצטרף אתמול משעות הצהריים גם CEO השבדי, שכבר ×–×›×” ל"בינמוד" בפיטצ'פורק באחרונה – וחיכה לי בסבלנות על הכונן כמה ימים. כמו Delorean בקיץ שעבר, כך אריק ברגלונד בקיץ ×”×–×”. ×—×™ ומבעבע.

כל המוטיבים השבדים כאן, על כל המלודיות המתקתקה הרגילה והפזמונים המוצלחים, אלא שגם אווירה ים תיכונית (או שמא מעט קאריבית) נמצאת כאן. ובכלל, אפילו סיקסטיז נעים וביטלסי – שלעתים אני שוכח כמה ענוג הוא יכול להיות. אנחנו די נהנים ביחד, עד כדי כך שמבין 28 האלבומים שהורדתי מאז שבת – White Magic של ברגלונד הוא הפייבוריט. וברשימה הזו יש עוד כמה אלבומים שנשמעים מבטיחים מאוד, לא סתם. אולם לעתים, כשאיזה שבדי מחמד חדש מזמר לך ברקע – החיים נראים מושלמים, על אמת.

CEO :: Illuminata
CEO :: Come With Me
CEO :: Den Blomstertid Nu Kommer
האלבום המלא והמעולה

וכעת לנושא אחר לגמרי. אמריקה. מצד אחד, שיר מעולה חדש ל-The Walkmen בדרך לאלבום שבטוח יהיה טוב (כרגיל). מצד שני, Interpol עם שיר חדש ובינוני להחריד שגורם לי להתלבש בצבעוניות יתרה. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם.

The Walkmen :: Stranded
Interpol :: Barricade