מחר ×× ×™ הולך למסיבה מרתקת, סוערת ×•×¡×¡×’×•× ×™×ª שתסגור ×ž×‘×—×™× ×ª×™ מעגל ×חד גדול, ש×חריו ייתכן ו×וכל לפרוש לי לגמל×ות. מחר ×× ×™ הולך לשמוע ×ת עופר × ×—×©×•×Ÿ מתקלט ד×× ×¡ × ×™×™× ×˜×™×–×™ ×‘×™×•× ×”×•×œ×“×ª×• של הפ×ב ×”×הוב עליי בעיר הבירה, התקליט. עופר × ×—×©×•×Ÿ המדובר, מלבד היותו הגיבור הישר×לי ×”×מיתי של ×”×ירוויזיון ×”×חרון, ×”×™×” ל×ליל קטן שלי מגיל 11 ועד 14. כל שלישי הייתי × ×•×’×¡ ×‘×¦×™×¤×•×¨× ×™×™ בשל המתח הרב ×‘× ×•×’×¢ למיקומו של Walkaway של CAST ×ו כל שיר בריטי ב×חר במצעד השבועי של רשת ×’'. ×¤×¢× ×חת, בחודש מרץ 1996, ×פילו × ×©×‘×¨×ª×™ ושלחתי פקס ×œ×ª×•×›× ×™×ª, שבו גוללתי ×ת קורותיי כילד צעיר שקיבל לבר מצווה ×ת ××œ×‘×•× ×”×‘×›×•×¨×” של ×”×‘×œ×•×˜×•× ×– ומשתגע מכל חובבי Take That בשכבה שלו. עופר × ×—×©×•×Ÿ ויוסי כסיף התלהבו מן המכתב הפקסימילי שלי כל כך, עד ×©×”× ×”×§×¨×™×ו ×ותו, ×× ×™ כמעט התעלפתי, ובתמורה קיבלתי ×וסף של ×ž×“×•× ×”. ×”×•× ×”×’×™×¢ שבוע ×חרי כן בדו×ר. ×”×™×•× ×”×•× ×ž×•× ×— ב×יזו מגירה ×צל הוריי.
×›× ×¨××” ש×צטרך להיות שיכור בצורה בלתי רגילה כדי לשוב ולרקוד לצלילי ק×פלה (פשוט ××£ ×¤×¢× ×œ× ×הבתי ×ות×, ×’× ×œ× ×‘×™×•× ×”×•×œ×“×ª×” של סיון מוסקוביץ' במקלט בכיתה ×”'). ××™× × ×™ טיפוס × ×•×¡×˜×œ×’×™ במיוחד, ו×× ×× ×™ במצב רוח טר×שי, הרי שתמיד ×עדיף טר×ש ×ž×©× ×•×ª ×”×לפיי×. ×›×–×” ×× ×™ – ×× ×¤×œ×¡×˜×™×§, ××– פלסטיק עד הסוף, ×›×–×” ×¢× × ×™×—×•×— צורב ובלתי × ×©×›×—. בכל מקרה, עופר × ×—×©×•×Ÿ.
×בל עד מחר,×× ×™ עדיין בשבדיה (מבטיח ×œ×”×ª× ×ª×§ ×ž×ž× ×” בקרוב). ×œ×¤× ×™ כמה דקות מצ×תי ×ת עצמי זוחל על השטיח, ×וסף פיסות לכלוך ×‘×™×“×™×™× ×¢×“×™× ×•×ª, ותוהה ×”×× ×œ× ×”×’×™×¢ ×”×–×” להתחיל לדבר על ×–'×× ×¨ חדש, לפחות בכל הקשור להיסטוריוגרפיה המוזיקלית של העשור ×”×חרון: ×¡×§× ×“×™-××™× ×“×™. ×× ×™ × ×©×‘×¢ שזו המצ××” שלי. כל ×–×” צץ בר×שי (×©×œ× ×‘×ž×¤×ª×™×¢, ל×ור כמות ×”×¡×§× ×“×™× ×‘×™× ×©×ž×œ×•×•×™× ×ת ×—×™×™). ×”××–× ×ª×™ ל××™.פי החדש של The Mary Onettes, עוד להקה שבדית חמודה למדי – ×•×”×‘× ×ª×™ ×›×™ קו ×חיד יש, פוזה ×חידה יש, ×ž×™×§×•× ×’×™×וגרפי ×חיד יש, צבע שיער דומה יש, ×¡×’× ×•×Ÿ הפקתי דומה יש, ××– מדוע ×œ× ×œ×“×‘×¨ על כך בחוצות הערי×? הרי ×× ×œ××•×¡×˜×¨×™× ×™×© ×סטרו-פופ, ×œ×‘×¨×™×˜×™× ×”×™×” בריט-פופ, ×•×œ×”×•×“×™× ×™×© ××™× ×“×™ (כמו ×©×¨×‘×™× ×•×˜×•×‘×™× × ×•×˜×™× ×œ×”×מין), מדוע ×©×œ×¡×§× ×“×™× ×‘×™× ×œ× ×™×”×™×” ×¡×§× ×“×™-××™× ×“×™ משלה×? הרי ×–×” תמיד רך, × ×¢×™×, מחויך וקודר ×’× ×™×—×“, מופק למשעי ופריך כמו 20 ס"מ של שלג.
להלן דוגמ×ות מייצגות – שיר ×חד מה×יפי החדש של ×”×‘×¨× ×©×™× ×•×¢×•×“ ×חד × ×”×“×¨ מה××œ×‘×•× ×”×¨×שון שלה×, יליד 2007:
×’× ×× ×™ ×”××–× ×ª×™ ×œ×ª×›× ×™×ª ב×ותן ×©× ×™×, ×בל ×ולי ×–×” ×œ× × ×—×©×‘ ×ž×‘×—×™× ×ª×š ×›×™ הייתי ממעריצי טייק ד×ת. ×¤×¢× ×¢× ×™×ª×™ על ×יזו חידה על משהו וזכיתי בקסטה כפולה של להיטי ×©× ×•×ª ×”-80, זו ×¢× ×”×¢×˜×™×¤×” הירוקה.
×”×™×•× ×× ×™ כבר מוכן לקבל ×’× ××ª×›× ×‘×‘×¨×›×”… :)
החצי דקה הר××©×•× ×” בLost פשוט מושלמת. ×× ×™ ×œ× ×ž×¤×¡×™×§ לשמוע ×ת החצי דקה כבר קרוב לכמה שעות… מה ×œ× ×‘×¡×“×¨ ×יתי?
פוסט ×œ×¢× ×™×™×Ÿ
× ×—×ž×“.
×× ×™ ×“×•×•×§× ×ž×¨×’×™×© שיש עומס יתר ×‘×ª×—×•× ×”×–'×× ×¨×™×. ×•×’× ×›×›×” × ×”×™×” קשה לסווג בעשור ×”×חרון, ×× ×™ ×פילו ×œ× ×‘×˜×•×— כבר מה ××™× ×“×™ מסמל…
×בל ×›× ×¨××” ×–×” רק ×× ×™.