קצת יבש בשביל סקנדינבים, לא?

חודשיים בדיוק חלפו (כמעט) מאז הפעם האחרונה שבה כתבתי על להקה שבדית כלשהי, ובכך נדמה לי שנשברו כמה שיאים הנוגעים לאתר הזה. בימים כתיקונם לא חולף שבוע, להערכתי, שבו אין אזכור כלשהו למלודיות שמקורן בשטוקהולם (או לכל הפחות גטבורג). והנה, קיץ שלם כמעט התפוגג בלהבות גיאורגיה מבלי שאיש יבוא לכבות את התבערה. אם כך ואם כך, הגיע הזמן לעשות מעשה ולקבוע עובדות בשטח. מדוע? פשוט מכיוון שסוף סוף נמצאו שבדים חדשים ששווה לפזר בגינם כמה מילים אווריריות לחלל האוויר הירושלמי המצטנן של אמצע אוגוסט.
Marching Band הם צמד רעים טובים מהעיר הדרומית לינקפינג, שעורכת ברגעים אלו ממש הכנות אחרונות לקראת בוא השלכת. באתרם הם טוענים ×›×™ הם מושפעים מעשרות להקות שונות ומשונות, שרובן משויכות לעולם האינדי הצפון-אמריקני, פרט אנקדוטלי בסיסי שאמור ×”×™×” להרתיעני לגמרי – אך לא כך הם פני הדברים. אולי חיפושיי הנוכחיים אחר קצת שלווה מוזיקלית (נו, מבחנים, מה אעשה?) גורמים לי להידבק בנחת לאלבום החדש שלהם (Spark Large) ואולי הם משובחים בכל מובן אובייקטיבי. על כל פנים, לי הם נשמעים כמו קינגס או קונביניאנס בפיטץ' גבוה, כך שבהחלט נעים לי באוזניים.

Marching Band :: For Your Love
Marching Band :: Feel Good About It
Marching Band :: Sparkle

האלבום המלא

בנושא אחר לגמרי: אני חייב להודות שהסינגל של The Verve פשוט פנטסטי בעיני, וכך גם האלבום החדש של The Walkmen. הסינגל של אואזיס, לעומת זאת, ממש מחורבן.