מצטער לדחוק את מוגוואי יקיריי למטה, אבל כמדומני הגיעה השעה. עד מתי אוכל עוד להתעצל ? אני חייב כבר לכתוב על הFleet Foxes, ולו רק בגלל רגשות האשם העזים שאני חש על כך שאני מונע אותם מציבור הקוראים.

הפסקת חשמל שוב

אדם כתב עליהם מזמן מזמן, עוד כשהיו זרעונים צעירים עם שני שירים באיכות גרועה במייספייס אך עם הבטחה גדולה. לפרוטוקול ולספרי ההיסטוריה ניתן רק לציין שכבר אז אהבתי אותם מאוד. מאז לא קרה הרבה חוץ מזה שהם הוחתמו בלייבל הנחשב סאב-פופ, הוציאו אי-פי הנקרא Sun Giant באפריל ואלבום הנקרא בשם הלהקה ממש לפני חודש. האלבום והאי-פי שניהם לא פחות ממרעננים ונפלאים. הלהקה מגדירה את עצמה כמושפעת ממוסיקת שנות ה-60. למרות השכלתי הלוקה בנושא המוסיקה באותם שנים, אני יכול להבין מאיפה זה בא. לי אישית הסאונד שלהם נשמע הרבה יותר מלא עשיר ומגוון מזה. בהחלט מצדיק את כמות הסיבובים האדירה שהם עשו באייפוד שלי. בינתיים, בהחלט חוצה במהירות גבוהה את סף עשיריית אלבומי השנה. שמתי שלושה שירים שאני אוהב (כמו כל השאר), ואני ממליץ גם לראות את הקליפ הנחמד הזה.

Fleet Foxes – Quiet Houses
Fleet Foxes – He Doesn't Know Why
Fleet Foxes – Blue Ridge Mountains

אני נוסע לשוטט בפריז מחר לכמה ימים. מישהו היה שם לאחרונה ויכול להמליץ על משהו נחמד לעשות ? שמועות אומרות שסתם כך לשוטט ברחוב זה די והותר, ואני מאמין שכך יהיה, אבל אני חושש לפספס משהו. יש גשם ! זה כבר יותר טוב מ31 מעלות ואחוזי לחות שהופכים כל מגבת פשוטה ללא רלוונטית לכלום.