כמו ילד בן 14, חסר מעש ותקווה, מצאתי את עצמי מושך רבע לילה השבוע בנבירה בפורום המעריצים של סיגור רוס. אני יודע שיש בכך נימה מסוימת של פתטיות, אך מה לא עושים כדי להשיג עוד שביב מידע על האלבום שאמור ללוות אותך בסתיו. ובכן, כן, כפי שחלקכם ודאי כבר יודעים, חברינו האיסלנדים עומדים להוציא אלבום חדש במהלך הקיץ הקרוב – והעולם הפרטי שלי כבר דרוך ומוכן. השיר הבודד שניתן לשמוע ממנו עד ×›×” הוקלט בהופעה ×—×™×” מיוחדת שנערכה בפאב הסירקוס ברייקיאוויק, ודומה כאילו הממתקיות של "טאק" עומדת להיעשות קצת פחות רלבנטית. מה אני חושב על כך? אני מרוצה. חסר לי קצת מוגוואי בחיים.

איסלנדים נראים לי תמיד אותו הדבר

עם זאת, לא לשם סיגור רוס כינסתי את עצמי בישיבה מזרחית ליד המקלדת, כי אם בעבור חברים איסלנדים אחרים המכונים FM Belfast. צעירים ורעננים, בעלי תספורות סקנדינביות טיפוסיות (פוני היטלראי משוך לצד וגילוח אגרסיבי מתחתיו), הם נישאים על גבי משב רוח מופק למשעי. אמנם זה שוב אותו אלקטרו אופייני לימינו אנו, אך יש משהו במלודיות הטיפשיות שעושה לי טוב. את סינתייה שלהם אני מכיר כבר איזה תקופה, ואפילו ניסיתי להשמיע אותו לירושלמים עייפים מעט (והם לא נענו), אך הלהיט האמיתי מסתתר בקטע הווידיאו היו-טיובי המצורף, שצולם בהופעת רחוב בניו-יורק. קוראים לו Par Avion, הוא טרם עלה על טייפ כלשהו, אך סביר שהוא יופיע באלבום הבכורה של הברנשים והחתיכה העגלגלה, שוודאי יוקלט, יופק ויבושל מתישהו איפושהו. בקרוב.

FM Belfast :: Synthia
הווידיאו: FM Belfast :: Par Avion

ופה יש גרסה אחרת, שצולמה בהופעה בחצר אותו פאב סירקוס. נסו לזהות את הברנש המצולם בשניות הראשונות – ותקבלו דיסק במתנה! לא מזהים? לא נורא. לפחות תוכלו לראות איך איסלנדים משתזפים ב-16 מעלות.