(פוסט לא אופייני).

האם המוסיקה שלכם סטרילית ? כנראה שלא. לא הייתי מודע כלל לנושא ×”×–×” עד ממש לא מזמן, אבל מסתבר שמוסיקה מזדהמת בקלות. בדרך כלל ×–×” קורה עם האייפוד, כשאני מחוץ לבית, ולמרות שיש לי אוזניות שאמורות לא לתת לצליל לחדור, ×–×” לא ממש עובד ותמיד ×™×”×™×” איזה קטנוע 50 סמ"ק סורר שיזהם לי את השיר. חשבתי שבבית אני מוגן מהלכלוך, אבל לא הבנתי עד כמה המוסיקה שלי הייתה מטונפת עד שכיביתי את המחשב שלי, על שלל מאוורריו המהמהמים, וחיברתי את הרמקולים ללפטופ השקט. 11 בלילה, וכל עוד לא עוברים מטוסים בדרכם לנתב"×’ בדיוק מעל הראש שלי – הכל סטרילי, ואני לא שומע כלום חוץ מהמוסיקה. אם לא הייתי עושה את ×–×”, כנראה שלא הייתי כותב על Elbow החדש, פשוט ×›×™ לא הייתי מבחין בחלק גדול מגדולתו.

תמונה גרועה

האלבום החדש של המרפקים הבריטים מתחיל בשיר Starlings, שגיווני הווליום בו נדירים. היה מעניין אותי לעשות סקר ולראות מי, בפעם הראשונה שהוא שומע את השיר, מגביר את הווליום ונבהל מהצליל המפתיע. נסו זאת בעצמכם. (ספוילר ?)

ובלי קשר לכך, כל האלבום מאוד דינמי, ויש בו קטעים שקטים לצד קטעים יותר אגרסיביים, ובאופן כללי הוא ממש לא רע, וממש לא שמעתי הרבה דברים שנשמעים כמוהו לאחרונה. ללא ספק, The Seldom Seen Kid הוא אלבום נפלא ליום אביך.

Elbow – Starlings
Elbow – Grounds For Divorce

פוסט ראשון על המקבוק השחור. כיף.