השניים משמאל - תאומים. נשבע לכם!

עכשיו, אחרי שאלופי האקדמיה קמו לתחייה והציפו את הפרוזדורים בשלל סוודרים משובצים ומכנסי קורדורוי בגווני הבז' השונים, ריגוש חדש קרב ובא. דני דויטש בסוודר טורקיז הודיע הערב ×›×™ השלג ישתדל לכסות לי את המרצפות בחניון ביום רביעי. הבעיה היא שאינני יודע ממה עליי להתרגש יותר – מהפסאודו חורף הקורץ או מדויטש שגילה את נפלאות הניו-רייב במלבושיו. אחרי שעמית סגל ביקר במסיבתנו המשובחת ב"תקליט" בשבת האחרונה, התרשו לי להחזיק אצבעות ולקוות שאיש הגשם הצעיר רואה גם הוא את האור?
דני, אם אתה קורא את השורות האלה, אנא חבר אל מחשבך רמקולים גדולים, הגבר את הבס, אל תפשוט את הסוודר הזרחני, עמעם את האורות ועמוד במרכז החדר. כעת תן לאלביס לתת לך בראש, הבער מנועים, והכה באוויר בידיך בקצב קבוע. חבוב, אתה באמת רוצה ניו-רייב בצבע טורקיז? אז קבל את הפוריטנים החדשים ואת אלביס שלהם – עוד יצירת מופת בריטית שמשתווה רק לליל ברקים ורעמים הרסני ויוצא מגדר הרגיל.
ממש בשבוע הבא תתפשט ברחבי בריטניה בשורת אלבום הבכורה של הרביעייה הזו, Beat Pyramid קוראים לו, ולפי מיטב הבנתי הבאזזזזזזזז כבר מהדהד בממלכה. האקלקטיות של הפוריטנים החדשים האלה קצת קשה לעיכול לפרקים, אבל משהו במבנה השברירי שלהם שובר דווקא אותנו בבית הירושלמי שלנו. אלמלא הציפייה לראשון של ה-Foals, הייתי פורש כבר מחר.

These New Puritans :: Elvis
These New Puritans :: Numerology
These New Puritans :: En Papier

וסליחה על ריבוי שירי הכוח. זה לא אני אשם, אלא אתם, המרצים.