זה הוא. אבל הוא עוד לא מת. היצלתיו

ידעתי. מהרגע הראשון שבו גיליתי שיש ל-Apparat אלבום חדש, ידעתי שאסור לי לשמוע אותו. פעמיים פספסתי את הופעותיו, ערביו, מסיבותיו, הרקדותיו – קיראו לזה איך שבא לכם – והייתי משוכנע שהאזנה ליצירה חדשה שלו תשבור לי את המפרקת שוב. בכל זאת, פעמיים לא באתי לומר לו שלום. פעמיים שכחתי על קיומו בדיוק ברגע הקריטי. פעמיים הלכתי לישון בזמן שבני אדם אחרים הספיקו להזיז כמה גפיים לפי הקצב שהוא ברא רק בעבורם.
ובכן, לא עוד. סשה, ברלינאי אחרון שלי, אני מבטיח לך כעת, כי בפעם הבאה שתעשה לי טובה ותתגלגל מסיבה כלשהי לשכונה שלי, אני אתגלגל לשלך. אשתחווה, אתן לאלושה לדחוף מרפקים לכמה מעמיתיו לרחבת הריקודים, ואחייך בנחת. פשוט, עליך להבין, המלודיות האלה שלך עושות לי את זה בלילה וביום, בצהריים ואחר הצהריים.

אנא, עשו לעצמכם טובה גדולה, וצאו לטיול סביב ביתכם עם שני הקטעים הבאים (הלקוחים מ-Walls החדש של הברנש). הם אפילו מתחברים בצורה מופלאה. אין זה משנה היכן אתם גרים הלילה, לרגע עולמכם עלול להיראות אחרת. הופס, הנה חורף. סתם.

Apparat :: Fractales Pt.1
Apparat :: Arcadia

אגב, אני חייב: אם גם אתם קראתם על שירם החדש של אינטרפול ב-7 לילות בשישי האחרון – אך לא הצלחתם למצוא אותו בשום מקום ברשת – הירגעו. מישהו "הדליף" אלבום מזויף של החברים הניו-יורקים ובעיתון אכלו אותו די בקלות. בכלל מדובר בשיר של איזו להקה שבדית העונה לשם Cut City, שבהחלט שמעה פעם או פעמיים את פול בנקס ושות'. לפחות הם אוהבים את אינטרפול שם במערכת העיתון.

ועוד דבר קטן: בשבת הקרובה, ובכל שבת מעתה למעשה, אלושינקה ורעותה יתקלטו אינדי ובריט-פופ בפאב האלי'×– בחיפה. ×–×” איפושהו ברחוב הבנקים, כך שאם אתם קוראים אותנו בהתמדה, ומתגוררים בצפון המיובש והמקופח למשעי – סעו אל המאורע. מה גם שאלושה זקוק לאהבה.