בזמנים מעט אפלים יותר, הייתי מסוגל להעביר שבת שלמה עם נוח לנוקס, שידוע גם בשם הבמה המתוק דב פנדה. שעות על גבי שעות שרפתי מול המחשב, במיטה או בשינה על השטיח, כשאני תוהה או חולם האם ייתכן שהייצור הזה ששר לי מחופש לפנדה ומתגלגל בתוך הכלוב שלו בגן החיות של פקין. מצד שני, לעתים נדמה היה לי שהוא סתם רובץ לו בפינת הסניף האחרון של פיקנסין, ביחד עם משה בדש, כמובן.

לעתים, מתברר כעת, הוא מסתתר בתחפושת של צב

היום, כשאני בעיצומם של ימים אפלים קצת פחות, כל הסיפור נראה לי תלוש עוד יותר. רגע אחד אני בוחן את הטוסט עם הגבינה הגרמנית שמונח לי על הצלחת בעוד אני מסדר את השמיכה עם הרגליים, וברגע השני אני משתתק. לנוקס, או שאולי שוב פנדה בר, מתחיל לשיר את הקטע הראשון מהאלבום החדש והכה יפהפה שלו (Person Pitch) – וכל שנותר לי לעשות הוא להריע. טוב, לא באמת. רק לחייך כמה רגעים, לנגוס בטוסט, ולחייך שוב. כמה ענוגים יכולים להיות ילדים אקספרימנטליסטים.

זוהי עטיפת האלבום, כן?

עד שאנימל קולקטיב יעשו עליי עוד סיבוב, חברם פנדה בר (כן, הוא בקולקטיב החיות הזה, למי ששכח) עושה את הסיבוב הדו-שנתי שלו עליי. הזוי כמו בפעם הקודמת, מטושטש כמו בחלומותיי, מרוח ונעים כמו צבע פנדה. אפור וירוק כהה, אגב, הם הפייבוריטים שלי.

Panda Bear :: Comfy in Nautica