רשימה זו ×”×™× ×›×ž×• יומן פתוח של ×—×™×™ ×‘×©× ×” ×”××—×¨×•× ×”. ×”×™× × ×¢×” על הציר שבין דצמבר 2010 ובין דצמבר 2011, מהמבורג ועד לתל ×ביב. כל ×”×©×™×¨×™× ×¤×” ר××•×™×™× ×”×™×• למלכות, בין ×× ×‘×ž×ž×œ×›×” גדולה השולטת ×‘× ×ª×—×™ תבל ×’×“×•×œ×™× ×•×‘×™×Ÿ ×× ×‘× ×¡×™×›×•×ª ×§×˜× ×” ב×לפי×. ×ת כול×, בכל מקרה, ×קח ×יתי ×ל ×”× ×¦×—.
שימו לב – הערה ×§×˜× ×”: כמו בכל ×©× ×” רשימת שירי ×”×©× ×” שלי ××™× ×” × ×™×¡×™×•×Ÿ להגדיר ×ת 2011 בצורה ×ובייקטיבית. כבר מר×ש ×× ×™ מזהיר ומדגיש ×›×™ כל בחירה ובחירה ×›×ן ×”×™× ×¡×•×‘×™×™×§×˜×™×‘×™×ª למדי, ×ישית עוד יותר, ווד××™ ש××™× ×” ×ž×•×‘× ×ª מ×ליה ל××£ ××“× ×ž×œ×‘×“×™.
ועוד כמה הערות חשובות: ר×שית, לצד כל ×©× ×©×™×¨ מופיע סימן קטן של פליי. לחצו עליו. ×©× ×™×ª, לכל שיר מצורף וידי×ו מת××™×. שימו לב, "רגעי ×”×מת" ×”×ž×¦×•×¨×¤×™× ×œ×›×œ שיר, × ×•×’×¢×™× ×œ×’×¨×¡×ות המוקלטות – ×•×œ× ×œ×§×œ×™×¤×™×. שלישית, בסופה של הרשימה תמצ×ו ×©× ×™ ×œ×™× ×§×™× ×©×™×פשרו ×œ×›× ×œ×”×•×¨×™×“ ×ת כל ×סופת 50 ×”×’×“×•×œ×™× ×”×–×•.
———————————————————————
Pet Lions :: When I Grow Old
×œ× ×§×œ להיות שיר שפותח רשימת ×¡×™×›×•× ×›×œ×©×”×™, בין ×× ×ž×“×•×‘×¨ ×‘×©× ×” ×ו ×‘×—×™×™× ×©×œ×ž×™×, פשוט ×ž×©×•× ×©×¨×•×‘ ×”×¡×™×›×•×™×™× ×©×›×œ מי שייתקל בו – יפסח עליו. ומדוע ×‘×¢×¦× ×œ×¤×¡×•×—? הרי ×ין מדובר בשיר הגרוע של ×”×©× ×”, ×›×™ ×× ×œ× ×¤×—×•×ª מ×שר השיר ×”×—×ž×™×©×™× ×‘×˜×™×‘×•, לפחות כפי שהדבר השתקף ×‘×©× ×” זו שלי. ×חר××™× ×œ×• ×רבעה ×‘×—×•×¨×™× ×ž×©×™×§×’×•, ×©×¢×¡×•×§×™× ×‘×©×לה היכן יהיו כשיגדלו. ×¤×¢× ×”××ž× ×ª×™ ×©×’× ×× ×™ ×תהה בש×לה הזו, ×›×™ ×”×™× ×—×©×•×‘×” וכל ×–×”, ×ך ×”×™× × ×•×ª×¨×” בגדר "ש×לת לכ×ורה". בסופו של דבר, ×œ× ×‘×מת חשוב מה ××”×™×” כש××”×™×” גדול. ×›× ×¨××” ×›×™ "×ž×¢×•×œ× ×œ× ×¢×–×‘×ª ×ת מחשבותיי, מ××– ×”×™×•× ×©×‘×• ×ת עזבת".
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:49: ×× ×™ ×œ× ×œ×’×ž×¨×™ זוכר מה השורה הזו מזכירה לי. כן, בטח.
Papercuts :: Do You Really Want to Know
×ת ×”×©× ×” הזו התחלתי ×›×מור ביבשת ×חרת, ××•×œ× ×‘×™×“×™×¢×” גמורה ש×ת המשכה ×עשה במזרח התיכון. ×ת מרבית ×”×™×ž×™× ×”×§×¤×•××™× ×”×”× ×”×™×™×ª×™ מעביר ×‘×˜×™×•×œ×™× ×‘×¨×—×•×‘×•×ª ×’×¨×ž× ×™×™× ×—×©×•×›×™× ×™×—×¡×™×ª – ובעיקר בה××–× ×” בלתי פוסקת ×œ×™× ×©×œ מוזיקה בחדר הגדול ×”×”×•× ×©×”×™×” לי, בלב ×”×©×›×•× ×” היהודית לשעבר של העיר. כך, בעיצומו של סוף השבוע ×”×’×©×•× ×‘×™×•×ª×¨ שידעתי ב×ותה תקופה, הת×הבתי בשיר ×”×–×”. ×”×•× ×›×œ כך שביר בפופיות שלו, עד שבלתי ×פשרי לי לעשות דבר עמו לבד ×ž×”×œ× ×™×¢ ×ת ר×שי מעט.
רגע ×”×מת ▲▲▲ :1:30 כשהקול הקטן רועד, ×”×•× ×’× × ×¢×©×” גדול.
Shimmering Stars :: Sun's Going Down
×× ×™ מודה, × ×“×™×¨ מ×וד ש×ת×הב בשיר ×§×•×“× ×‘×©×œ מילותיו ול×חר מכן בשל × ×™×’×•× ×™×•. למען ×”×מת, ברוב ×”×ž×§×¨×™× ×©×‘×”× ×× ×™ מקדיש ×ת עצמי למילותיו של שיר כלשהו, ×–×” קורה בכלל ×™×ž×™× ×חרי ×©× ×™×’×•× ×™×• וקלילותו ××•×—×–×™× ×‘×™. הדוגמה הזו, של Shimmering Stars ×ž×•×•× ×§×•×‘×¨ ×©×‘×§× ×“×” ×”×™× ×§×œ×סית בהקשר ×–×”. שקעתי ×¢× ×”×©×ž×© השוקעת של שיר הערש העדין ×”×–×” בתחילת הסתיו, בזכות ההד הגדול ששולט בו. כמה ×™×ž×™× ×œ×¦×“×•, ×•×”×‘× ×ª×™ ×›×™ כל שורה, פשוטה ככל שתהיה, לקחה ×ותי עמה.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:29: למה ×‘×¢×¦× ×× ×—× ×• ×ž×¤×—×“×™× ×œ×¢×ª×™× ×›×שר השמש שוקעת?
Veronica Falls :: Stephen
×× ×™ חובב × ×œ×•×– ביותר של כל דבר חמוד ×”× ×•×¤×œ תחת ההגדרה הרחבה של Twee-pop. ×–×” ×œ× ×ומר שימיי ×ž×•×¨×›×‘×™× ×ž×—×™×•×›×™×, דמעות, ×¤×¨×—×™× ×•×¢×¨×¤×™×œ×™ בוקר – ×בל ×›×שר ×× ×™ × ×ª×§×œ בלהיט שמקורות ההשר××” שלו × ×¢×™× ×¢×œ הציר ×”×רוך שבין מוריסי לבין בל וסבסטי×ן, ×× ×™ מצוי במצב של ×¡×›× ×ª התמסרות. בקיץ ×”×חרון מצ×תי ×ת סטיבן ×”×–×” של ×•×¨×•× ×™×§×” פולז ×”×× ×’×œ×™×, ×•× ×©×‘×¢ ב××ž× ×©×œ×™ ×©×œ× ×”×™×™×ª×™ צריך יותר מ×שר 23 ×©× ×™×•×ª כדי לדעת ל×ן כל ×–×” הולך, ול×ן ×× ×™ הולך ×¢× ×›×œ ×–×”.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:22. סטיבן, × ×¢×™× ×ž×וד. ×‘×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×”.
Digitalism :: 2 Hearts
היו ×–×ž× ×™× ×‘×—×™×™, ×“×•×•×§× ×‘×™×¨×•×©×œ×™×, שמפגש ×¢× ×¦×ž×“ ×”×’×¨×ž× ×™× ×”×לה מהמבורג ×”×™×” × ×’×ž×¨ בטיפוס על מגברי×, בעמידה על ×‘×¨×™× ×ו בהשתטחות על רצפות. ב×ותו זמן בדיוק ×חד מחבריי הטובי×, בלישה × ×•×”×’×™× ×œ×›× ×•×ª ×ותו במקומות ש××™× × ×§×¨×™× ×ž×“×™, ×”×™×” מתמזמז ×¢× ×¢×ž×•×“×™ ×¢×¥ כשידיו ×ž×•× ×¤×•×ª ל×וויר. ×¢× ×–×ת, היו ×–×ž× ×™× ×‘×™×©×¨×ל – ×•× ×›×•×Ÿ להיו×, כל מפגש ×¢× ×”×¦×ž×“ הדיגיטלי מחייב חלומות על שיבה לימי קד×.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:41: פה ×מורה להתחיל סופת ×¨×™×§×•×“×™× ×›×œ×©×”×™.
Rainbow Arabia :: This Life is Practice
×‘×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×” שבה פגשתי ×ת הצמד ×”×–×” המגיע מלוס ×× ×’'לס, ×œ×¤× ×™ ×›×©× ×ª×™×™× ×›×ž×“×•×ž× ×™, הייתי חייב להבין מה הסיפור שלה×. מהר מ×וד מצ×תי תשובה ×§×˜× ×”. התברר ×›×™ הרומן המוזיקלי ×©×œ×”× ×”×—×œ כשמצ×ו בפח ×שפה ×ורגן Casio ×ž×œ×‘× ×•×Ÿ, שבו ×›×¤×ª×•×¨×™× ×§×˜× ×™× ×”×¤×¢×™×œ×• ×‘×™×˜×™× ×ž×•×›× ×™× ×ž×Ÿ המזרח התיכון. כך × ×•×œ×“ לו סיפור הצלחה פעוט שכל כולו ×–×™×¢×” תוססת ב×מצע ×וגוסט בקרית ×—×™×™×, ליד ביתה של סבת×, ×‘×ž×›×•× ×™×ª של ×מ×, כשמזגן חזק ×ž×¦× ×Ÿ ×ותי והשיר ×”×–×” ×ž×ª× ×’×Ÿ ברקע. ×›×™ ×›×›×” ×× ×™ ×והב ×ת הקיץ שלי – ×¢× ×§×©×ª בשמיי×.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:48: ×”×›×™ ×× ×™ ×והב ×ת השקט ×©×œ×¤× ×™ כל סערה ×§×˜× ×”.
HOLY OTHER :: Touch
כמה × ×•×— יכול ×”×™×” להיות ×‘×¢×•×œ× ×©×›×œ כולו ×”×™×” מורכב מ×שליות ורמיות כמו השיר ×”×–×”. בכל ×¤×¢× ×©×”×§×¦×‘ עולה, השירה כולה מו×טת. בכל ×¤×¢× ×©× ×“×ž×” ×›×™ רכות פופית משהו מתבקעת, קולות ×–×“×•× ×™×™× ×ž××™×™×ž×™× ×œ×¨×¡×§ הכל. בכל ×¤×¢× ×©× ×—×ž×“×•×ª כלשהי × ×•×œ×“×ª, משהו גדול מת ברקע. זהו סופה של התקווה, ×שר מבי××” ×ל ×”×¢×•×œ× ×‘×¡×•×¤×” ×ª×ž×•× ×•×ª מרגשות ומשמחות ×›×חד של ××“× ×¢×œ×™×– המכסה ×ת ר×שו בשק לבד ×פור וצפוף.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:47: סוף סוף ×”×•× ×ž×¦×œ×™×— ×œ×”×©×œ×™× ×ת המשפט ×”×–×” מבלי ש×יש מפריע לו.
Ducktails :: Don't make Plans
כל שירי הלכת ש×הבתי בחיי המת××¨×›×™× ×œ× ×”×™×• ×ž×™×œ×™×˜×¨×™×¡×˜×™×™× ×‘×›×œ מובן שהו×. ×¢× ×”×©× ×™× ×”×¡×ª×‘×¨ לי ×›×™ שירי הלכת שלי ××™× × ×©×œ חייל גלמוד, ×›×™ ×× ×©×œ בן ××™×›×¨×™× ×”×ž×ª×¨×•×¦×¥ בשדות חיטה ×ž×•×¨×™×§×™× ×©×œ ×מצע ×ביב. וכן, ×ין ×–×” ×ž×©× ×” כלל ש×ת מרבית ימיי העברתי ברחובות ×¢×™×¨×•× ×™×™× ×—×¨×‘×™×. כך למשל, במשך תקופת מה בתחילתו של הקיץ – פיזרתי ×ת ×”×¤×•× ×™ שלי מול רוחות ×ž×–×’× ×™ ×”×—× ×•×™×•×ª ברחוב שבו ×× ×™ גר, ובעת צעידותיי ×ל ×ª×—× ×•×ª ×”×וטובוס כששיר ×–×” ×ž×ª× ×’×Ÿ ל××•×–× ×™×™ – הצלחתי לדמיין ×ותי, ורק ×ותי, זורע שדות פטל. בשמש.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:54: הלוו××™ וכל ×”×¢×•×œ× ×™×›×•×œ ×”×™×” להתמצות ×œ×¢×ª×™× ×‘×ž×™×œ×™× ×¤×©×•×˜×•×ª כמו ×לה.
College :: A Real Hero
כמיטב המסורת, ×ת ×—×’ סוכות ×”×חרון העברתי בחברת ×”×× ×©×™× ×”×˜×•×‘×™× ×‘×™×•×ª×¨ ×©×‘× ×ž×¦× ×‘×–×›×•×ª פסטיבל ×”×¡×¨×˜×™× ×”×—×™×¤××™. ש×, ב×חד ×”×¢×¨×‘×™× ×”×§×¨×™×¨×™× ×”×¨××©×•× ×™× ×©×œ הסתיו המתגבש ×¦×¤×™× ×• ×›×•×œ× ×• ×‘×¦×•×•×ª× ×‘-Drive ×”× ×”×“×¨. ××œ× ×©×ž×©×•× ×ž×”, מיד בצ××ª× ×• מן ×”××•×œ× ×”×¨×—×‘ ×”×ª×¢×¡×§× ×• בש×לה ×©×œ× × ×’×¢×” למה שר××™× ×• – ××œ× ×œ×›×œ ×©×©×ž×¢× ×•. כמה ש×לות פשוטות הולידו תשובות פשוטות עוד יותר ש×חריהן הורד השיר ×”×–×”, בעל הפזמון השגוי ×”× ×›×•×Ÿ של ×”×©× ×”: "×›×•×œ× ×• ×‘× ×™ ×ד×, וגיבור ×מיתי".
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:43: ×”×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×” שבה ×©×¨× ×• ביחד.
FM Belfast :: New Year
×¤×¢× ×”×™×™×ª×™ ב××™×¡×œ× ×“ ×חרי שהת×הבתי בלהקה ××™×¡×œ× ×“×™×ª והייתי בטוח שהכי ×›×™×£ להיות ××™×¡×œ× ×“×™. ×œ×™×ž×™× ×–×§× ×ª×™. ×‘×™× ×ª×™×™× ×× ×™ ×—×•×œ× ×œ×¢×ª×™× ×¢×œ ××™×¡×œ× ×“ ×חרי שלמדתי ל×הוב עוד להקות ××™×¡×œ× ×“×™×•×ª, ×בל ×”×‘× ×ª×™ ×©×œ× ×‘×˜×•×— שהכי ×›×™×£ להיות ××™×¡×œ× ×“×™. ולמרות ×–×ת, × ×“×ž×” לי ש×יש ×œ× ×™×ª× ×’×“ לקביעה ×”×™×•×ž×¨× ×™×ª שלי, שלפיה די ×›×™×£ להיות ב-FM Belfast ×”××™×¡×œ× ×“×™×. כלומר, ברור ×©×œ× ×’×Ÿ בהרכב ××™× ×“×™ ×§× ×“×™ שמושפע קצת מק×× ×˜×¨×™ ישן ×–×” ×דיר, ×בל בחיי×ת – עדיין עדיף ליידות ×¨×™×ž×•× ×™ ×–×™×§×•×§×™× ×¢×œ הקהל שלך בהופעות. במיוחד ×¢× ×©×™×¨ ×›×–×”.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:03: ×›×™ גיטרות מטופשות הן פשע ×©×ž×•×¦× ×—×Ÿ ×‘×¢×™× ×™.
Det Vackra Livet :: Askan
טוב, ×”×™×” ×–×” רק ×¢× ×™×™×Ÿ של זמן ×ž×¡×•×™× ×¢×“ שהייתי ×מור ליפול ×ל תוך הבור השבדי ×”×–×” שכרו חברי הלהקה הזו, ששמה העברי ×”×•× "×”×—×™×™× ×”×™×¤×™×". סיפור ×”×הבה הקטן שלי ×¢× ×¦×ž×“ ×”××—×™× ××§×¡×˜×¨×•× ×—×•×–×¨ לו עד לחודש מ××™, כשהשיר ×”×–×” הפך ל×חד ×”×ž×•×©×¨×™× ×‘×‘×™×ª×™ החדש. ×–×ת, ×›×מור, מבלי ש×× ×™ מסוגל להגות ולו מילה × ×›×•× ×” ×חת בשפה ×”× ×•×¨×“×™×ª הצהובה. כל × ×™×—×•×—×•×ª גטבורג ×ž×¦×•×™×™× ×›×ן, לרבות ×רומת ×”×“× ×’×“×•×© ×”× ×¦× ×¦×™× ×”×©×•×˜×£ לב שבור.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:50: פשוט על ×©×•× ×›×œ ×”×¤×¢× ×©× ×™×¡×™×ª×™ לשיר ×ת הקטע ×”×–×”. וכשלתי.
AIRLINΞS :: Burial Grounds
×”× ×” ×–×” ב×, ×›×™ ב×מת שהגיע הזמן שזה ×™×‘×•× – להיט הצ'ילוויב הר×שון שמעטר ×ת ×סופת ×”×©×™×¨×™× ×”×–×•. ×”×•× ×›×‘×© ×ותי בסערה בלילות הר××©×•× ×™× ×©×œ×™ בישר×ל ×חרי השיבה הקצרה לחיפה, כשה×ביב ×œ× ×ž×™×”×¨ להגיע, ותקוות ×œ×’×©× ×©×œ× ×™×™×¤×¡×§ ×œ×¢×•×œ× ×”×—×œ×• ×œ×”×™×‘× ×•×ª. ובכן, הן הסתיימו במהרה, ×בל ××– × ×‘× ×• ×œ×”× ×¨×’×¢×™× ××—×¨×™× ×‘×¢×–×¨×ª חברת התעופה הזו. הזכור ×©×‘×”× ×”×•× ×–×” שבו צפיתי במ××ª×™×™× ×יש ×¨×•×§×“×™× ×ת הדבר ×”×–×” ב×מצע מועדון הב×ס ירושלמי. ×”×™×” שווה לחיות ×ת ×”×©× ×™×™×” ×”×”×™×.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:37: השבט ×ומר ×ת דברו בקול גדול.
HORRID RED :: PINK FLOWERS
×× ×™ מת על פרויקט הצד של ×‘×•× ×§×¨ וולף ו××“×ž×•× ×“ קס×ווי×ר שהוליד ×ת שיר הדכדוך ×”×–×”. ×× ×™ ×’× ×ž×ª על ×”×©× ×”×–×” ×‘×•× ×§×¨ וולף. ×× ×™ ×והב לגלגל ×ותו על שפתיי תחילה ו××– ×œ× ×©×•×£ ×ת כולו ×‘× ×©×™×¤×” ×חת – "וולף". ×¤×¨×—×™× ×•×¨×•×“×™× ×’×“×•×œ×™× ×”×™×™×ª×™ ×ž× ×™×— על קירות הבטון החשוף שווד××™ ×ž×§×™×¤×™× ×ת ×חוזתו. ב×חת ×”×¤×¢×ž×™× ×”×ž×™×•×—×“×•×ª שבהן × ×ª×ª×™ ליצירה ×”×§×˜× ×” הזו של וולף, ששמו ×”×מיתי ×”×•× ×‘×›×œ×œ גלן ×“×•× ×œ×“×¡×•×Ÿ, להשתלט עליי – עפתי על מדרכה לצדו של ×וטובוס ×‘×™×•× ×—× ×ž×“×™. ×”×’×¨×ž× ×™×ª הצרודה שלו הלמה ×ת הרגע הרעוע.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:06: ×× ×™ ×והב ×ותו ×›×©×”×•× ×¨×’×•×¢ ×›×–×”.
Pure X :: You're in it Now
×›×©×”×™×™× ×• בתיכון, היתה תקופה ×רוכה שבה כל מה ×©×¢× ×™×™×Ÿ ×ותי ×”×™×” ×יסוף B-Sides של The Verve מכל ×”×¡×™× ×’×œ×™× ×•×”-EPs ×©× ×’×¢×• ל××œ×‘×•× ×”×¨×שון שלה×. ×–×” ×©×™×¦× ×‘×¢×™×“×Ÿ שבו ×”×¡×ž×™× ×¢×•×“ עבדו על ריצ'רד ×שקרופט ושות' בתחילת ×©× ×•×ª התשעי×. כמה ×הבתי ×ת כל שירי ×”×”×–×™×” ×”×”×. ×הבתי כל כך, עד שכ×שר ×”××–× ×ª×™ ×‘×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×” לשיר ×”×–×” של Pure X ×œ× ×™×›×•×œ×ª×™ ×©×œ× ×œ×”×¨×’×™×© שוב בן 17. ×× ×™ מודה שהתחשק לי להחשיך ×ת העול×, לשכב על שטיח גדול ולבהות בכוכבי×. ×œ× ×¢×©×™×ª×™ ×ת ×–×” מעול×.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 3:54: הקול ×”× ×©×‘×¨ ×”×–×”, מת×מץ כל כך לחדור ×ת הערפל. ×–×” טוב ×–×”.
Austra :: Darken Her Horse
יותר ויותר ×¤×¢×ž×™× ×× ×™ מגלה ×©×“×‘×¨×™× ×˜×•×‘×™× ××™× × ×ž×ª×—×‘××™× ×‘×¡×•×¤× ×©×œ ×לבומי התקופה – ×›×™ ×× ×ž×™ בר×שית×. שיר פתיחה קל×סי במיוחד מן ×”×©× ×” הזו שייך ל-Austra. ×”×•× × ×›×ª×‘ תחת השר××” של דהירה על סוס כלשהו, ×’× ×× ×ž×˜×פורית בלבד, ובכל ×–×ת ×”×ª× ×•×¢×” שלו מועברת בשלמות. ×–×” מתחיל בכבדות ×•×ž×¡×ª×™×™× ×‘×©×¦×£, בין ×”×¨×™× ×•×‘×™×Ÿ גבעות. ×œ× ×× ×¡×” לשקוע ×ל תוך הסיבות שגרמו לשיר ×”×–×” לשבור ×ותי ×‘×§×¨×™× ×¨×‘×™× ×›×œ כך ב-2011, ×בל זהו המצב. על כל ×¤× ×™×, × ×“×ž×” ×›×™ ×œ× × ×בקתי.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 4:58: ×©×•× ×“×‘×¨ ×œ× ×™×¦×™×‘, וכך ×’× ×¢×“×™×£.
Memory Tapes :: Yes I Know
×œ×¤× ×™ כמה שבועות חוויתי ×”×רה ×§×˜× ×” ומטופשת: × ×–×›×¨×ª×™ פת××•× ×©×”×ž×œ×•×“×™×” ש×ותה ×× ×™ שורק בעבודה ×ו במקלחת כמה ×¤×¢×ž×™× ×‘×©×‘×•×¢ ××™× ×” רשומה על שמי. לפתע תפסתי ×›×™ ×”×ž× ×’×™× ×” הזו שבוקעת ×ž×ž× ×™ בחוסר שליטה, וכך ×’× ×œ×œ× ×›×œ ×”×‘×—× ×”, ×”×™× ×”×¤×–×ž×•×Ÿ × ×˜×•×œ ×”×ž×™×œ×™× ×©×œ השיר המעודן ×”×–×”. ×”×•× ×”×©×ª×œ×˜ עליי לתקופה מסוימת בקיץ, × ×“×—×§ הצידה ×›×©× ×”×™×” ×—× ×ž×“×™, ושב מן הדלת ×”×חורית. בשריקה מתיפיפת.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:18: זו ×”×ž× ×’×™× ×” שכבשה ×ת ×–×›×¨× ×•×ª×™×™.
Apparat :: Song of Los
×× ×™ ×œ× ×œ×’×ž×¨×™ מצליח לחבב ×’×¨×ž× ×™× ×¨×›×™× ×•×©×‘×™×¨×™× ×©×œ ×חרי מלחמת ×”×¢×•×œ× ×”×©× ×™×™×”. כל ×לה ילידי המ×ות ×”-18 וה-19 ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×ž×™×¡ ×ותי לפרקי×, ×בל ילידי ×©× ×•×ª ×”-70 וה-80 של המ××” ×”-20? ×× × ×œ×. ×× ×™ מעדיף ×ת ×’×¨×ž× ×™×” הפוסט-×ž×•×“×¨× ×™×ª שלי קשוחה, עייפה ×ך זקופה. בכל מקרה, לקביעה הסובייקטיבית הזו יש ×™×•×¦× ×“×•×¤×Ÿ ×חד ×›× ×¨××”, ×•×”×•× ×¡×©×” ×¨×™× ×’, ×פ×ר×ט. השיר המיי×ש שלו, שלכ×ורה פותח ×ת ×לבומו ×”×חרון, ×’×•×¨× ×œ×™ להדחיק. ולהדחיק ×–×” ×œ×¢×ª×™× ×‘×¨×™×, למרות הכל.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:48: יש ×©×™× ×•×™ בתווי×, ×•×”×•× ×‘×•×¨× ×©×™×¨ חדש.
Yes Know :: Drinks
כמה ×¢× ×•×’ הו×, כמה ×¢× ×•×’. השיר ×”×–×” עומד יציב בתוך הרשימה הזו, כהוכחה גדולה ליופי של תורת המוזיקה. בסופו של יו×, ×œ×¤×¢×ž×™× ×œ× ×¦×¨×™×š יותר מלחן × ×›×•×Ÿ והפקה מת×ימה כדי להוביל רגשות ×‘× ×ª×™×‘×™× × ×˜×•×œ×™ ת×ורה × ×•×¨×ž×œ×™×ª. ×¡× ×“×™ גליפיל×ן ×ž×§×œ×™×¤×•×¨× ×™×”, וד××™ עוד ×œ× ×‘×Ÿ 20 (כך ×× ×™ משער), רק מכה על הגיטרה החלודה שלו, מטייל בקולו גדוש ההד, מכה בתוף ומרגיע. בעיצומן של שקיעות, העדפתי לשקוע ×יתו. בלי להת×מץ בכלל.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:29: ×¦×¨×™×›×™× ×œ×”×™×•×ª ×¨×¢×™× ×ž×וד כדי ×œ× ×œ× ×©×•×£ ×יתו.
Real Estate :: It's Real
×©×™×¨×™× ×ž× ×—×ž×™× ×”× ×¦×¨×” צרורה, ×›×™ לפחות ×ותי ×”× ×ž×¢×•×œ× ×œ× × ×™×—×ž×•. כש×× ×™ זקוק ×œ× ×™×—×•×ž×™×, המשמעות ×”×™× ×©×‘× ×œ×™ לשרוף ×ת העול×, כלומר – להציף ×ותו. ×•×©×™×¨×™× ×ž× ×—×ž×™×? ×”× ×‘×¡×š הכל ×’×•×¨×ž×™× ×œ×™ לחייך, ×ž×¨×’×™×¢×™× ×ותי, ×ž×œ×˜×¤×™× ×ותי, × ×—×ž×“×™× ×לי. ולמרות ×–×ת, משהו ×‘× ×—×ž×” הצרופה ×©×˜×¢×•× ×” בשיר ×”×–×” כן × ×’×¢×” בי, לפחות בסופי השבוע ×©×‘×”× × ×–×“×§×§×ª×™ לה. ×œ× ×¨×•×§×“ ×¢× ×–×”, ×œ× ×—×•×œ× ×¢× ×–×”, ×œ× ×ž×ª×™×™×¡×¨ ×¢× ×–×”, פשוט × ×”× ×”, ×›×™ ב×מת שזה יפה.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:38: × ×•, ב×מת, ××™× × ×™ צריך להסביר מדוע.
Seapony :: Blue Star
ובמסעי הגעתי ×ל ×”×ª×—× ×” המסמלת ×ת המוזיקה ש×ותה ×מור הייתי ×× ×™ עצמי להקליט – ×× ×¨×§ הייתי ממשיך להקליט מוזיקה ×¢× ×—×‘×¨×™×™. גיטרות פשוטות × ×˜×•×œ×•×ª ש×יפה כלשהי, ×¤×–×ž×•× ×™× ×§×œ×™×˜×™× ×ž×¡×¤×™×§ כדי להיות ×ž×•×©×¨×™× ×‘×—×“×¨×™ ×מבטיה – ×•×ž×™×œ×™× × ×›×•× ×•×ª. ×›×™ הרי, ×× ×œ×”×™×•×ª כן, ×œ× ×ª×ž×™×“ בכלל יש צורך בעשיית ×”×›×™×£ ×”×™×©× ×”. ×œ×¤×¨×§×™× ×× ×™ מסוגל לדמיין ×¢×•×œ× ×©×›×œ כולו מורכב ×ž×©×™×¨×™× ×›×לה בדיוק.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:00: על רקע הגיטרות ×”×לה הת×הבתי ×‘×©×ž×™×™× ×›×©×‘×•×§×¨ ×חד × ×•×œ×“.
Washed Out :: Amor Fati
בקול תרועה גדולה ×קבל ×ל חלל ×¡×™×›×•× ×”×©× ×” ×”×–×” ×ת × ×¡×™×š הצ'ילוויב הגדול, ××¨× ×¡×˜ גרין. ××œ×‘×•× ×”×‘×›×•×¨×” המעולה שלו כלל ×ž×™× ×™ ×ž×˜×¢×ž×™× ×“×•×ž×™× ×‘×¡×’× ×•× ×, ×בל ×יכשהו ×–×” תפס ×ותי מרבית ×”×¤×¢×ž×™× ×™×•×ª×¨ מן ×”×חרי×. ××•×œ× ×œ×ž×¢×Ÿ ×”×מת, ×”×™×” ×–×” פשוט הביצוע המרהיב ×©×”×•× ×רגן ללהיט ×”×–×” ביחד ×¢× ×™×ª×¨ חבריו להרכב בהופעה בפריז בסוף ×וקטובר, ×©× ×™×¦×— ×ותי. בשורה הר××©×•× ×” עמדתי ×¢× ×¢×ž×¨ ורעותה, ×•×‘×¦×•×•×ª× ×©×—×™× ×• – בלי ×ž×™× – ב×וויר, ×©×—×™× ×•.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 3:15: ×’× ×©×•×—×™×, ×’× ×ž×•×—××™× ×›×¤×™×™×. כמעט שלדגי×.
Pete and the Pirates :: United
כבר די ×©× ×™× ×× ×™ ×ž× ×¡×” להבין מה ×’×•×¨× ×œ×™ להימשך משיכה ×¢×–×” כל כך לפיט והפיר×טי×, ובכל ×¤×¢× ×× ×™ חוזר ×ל × ×§×•×“×ª ×”×ž×•×¦× ×©×œ ההרכב ×”×–×”: ×”×¦× ×™×¢×•×ª. ×œ×œ× ×›×œ ×’×™× ×•× ×™ כוכבות ×× ×’×œ×™×™× ×ž×ª× ×”×œ×ª לה החמישיה הזו ×ž×¨×™×“×™× ×’ בתת-×–'×× ×¨ ש×ותו ×”×™× ×”×ž×¦×™××” עבור עצמה בלבד. בתת-×–'×× ×¨ ×–×” מקליטה הלהקה × ×¢×™×ž×•×ª פופ פשוטות וחדות כל כך, עד ×©× ×“×ž×” ×›×™ מטרתה ×”×™× ×¨×§ לשמח ×ותי. ×œ× ×¦×—, כמ×מר השיר, × ×”×™×” מ××•×—×“×™× ×¢×œ השטיח.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 0:18: רגע השלכת המ×פרה הזו זכור לי עוד מן ×”×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×” שבה ×”××–× ×ª×™ לשיר ×”×–×” בהופעה ×‘×’×¨×ž× ×™×”.
Shannon and the Clams :: You Will Always Bring Me Flowers
ועכשיו ×× ×™ ב×מת ×–×– על הספה הזו. ×©× ×™×™×” ×œ×¤× ×™ ×™×•× ×”×¢×¦×ž×ות ×”×חרון תמר קפצה לבקר וביחד ×©×•×—×—× ×• על כל ×”×©×™×¨×™× ×”×˜×•×‘×™× ×©×”×©×ª×œ×˜×• עליה ×‘×©× ×” ×”××—×¨×•× ×”, ×•×’× ××›×œ× ×• ×ž×§×¨×•× ×™×. ו××– החל השיר ×”×–×”, ×•×©× ×™× ×• × ×©×× ×• ×ž×‘×˜×™× ×ל המחשב. ×ת ×”×’×ר××’' ×’×•×œ×©×™× ×”×–×” ×’×™×œ×™× ×• יחד, ×בל ×”×•× × ×•×ª×¨ ×יתי כל הקיץ, במיוחד ל×חר מקלחות, במיוחד בבקרי×, כשהייתי ×מור לה××™×¥ ×ת עצמי ×ל הדלת ×•×ž×©× ×ל הרחוב. כמה × ×•×¡×˜×œ×’×™, כמה × ×›×•×Ÿ. ×¢× ×¤×¨×—×™× ×ו בלעדיה×.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:01: הצרידות הזו, הציפייה הזו לזר הפרחי×. לכ×ורה קיטש, ×בל ל×.
Youth Lagoon :: Afternoon
×חת הבשורות המוזיקליות ההולמות של 2011 ×”×’×™×¢×” ×‘×¢×™× ×™ ×“×•×•×§× ×ž×—×‘×•×¨×ª להקות ×”××™× ×“×™-פופ ×©× ×’×¢×• רק × ×’×™×¢×•×ª קלות ×‘×¢×•×œ× ×”×¦'ילוויב. ×לו ×שר ויתרו מר×ש על ×”× ×™×¡×•×™×™× ×”××œ×§×˜×¨×•× ×™×™× ×”×©×‘×œ×•× ×™×™× ×”××”×•×‘×™× ×•×¢×œ קולות המי×, ×ך שימרו בצליליהן ×ת כל ××•×ª× ×¡×™×ž×‘×•×œ×™× ××¡×ª×˜×™×™× ×©×œ ×”×–'×× ×¨ החביב ×”×–×”. יש שי×מרו שמדובר ב×ותו זר פרחי×, ××•×œ× ×ž×¢×˜ יבש יותר. ×× ×™ לעומת ×–×ת ×ומר שמדובר ב×ותה גלויה ×™×©× ×”, רק קצת יותר דהויה. ×”×—×œ×•× ×ותו חלו×, ובשיר הערש ×”×–×” כל ×–×” מובן.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 1:53: שריקה שהופכת לתהלוכת ×¦×‘×¢×™× ×§×˜× ×” ומרגשת, ועמה ×¢×™× ×™×™× ×—× ×•×§×•×ª מדמעות ×œ×œ× ×›×œ דמעה.
Sleep ∞ Over :: Stickers
השיר ×”×–×” ×”×•× ×›×ž×¢×˜ המשך ישיר לזה ×©×œ×¤× ×™×•. שוב זמרת, שוב ×ותה חלליוּת עתיקה, שוב ×ותה מלחמה × ×•×¡×˜×œ×’×™×ª. ×¢× ×–×ת, הפרויקט ×”×–×” של ×¡×˜×¤× ×˜×™ ×¤×¨× ×§×™×•×˜×™ מ×וסטין בטקסס קצת ×©×•× ×”, פשוט ×›×™ סיבך ×ת לי ×ת ×”×—×™×™× ×‘×›×ž×” וכמה × ×¡×™×¢×•×ª ×וטובוס מיי×שות. השיר ×”×–×” תמיד עצר ×ותי, ×’×¨× ×œ×™ לבהות בחלון ×‘×ž×§×•× ×‘×¡×¤×¨ ש×חזתי, ותמיד חייב ×ותי – ועדיין מחייב, להשמיעו מחדש מיד ×‘×©× ×™×™×” שבה ×”×•× × ×’×ž×¨. ×ולי ×”×שמה ×”×™× ×‘×¢×¨×’×” הבלתי תלויה במצי×ות ×©×”×•× ×ž×¦×œ×™×— לברו×. ו×ולי זו רק ×”×—×™× × ×™×•×ª.
רגע ×”×מת ▲▲▲ 2:48: הכל מתחיל מחדש, מעט סמיך יותר, בדרך ×ל הסוף הבלתי × ×ž× ×¢.
עוד ×©×™×¨×™× ×•×¢×•×“ רגעי ×מת × ×ž×¦××™× ×‘×¢×ž×•×“ הב×.
עמודים: 1 2
××™×–×” ×¡×™×›×•× ×ž×§×¡×™×!
מצחיק להשוות ×ת הסיטו×ציות שכבתבת ×œ×¨×’×¢×™× ×©×”×¦×œ×™×œ×™× ×”×¢×“×™× ×™× ×”×לה ליוו ×ותי ×‘×©× ×” ×”××—×¨×•× ×”…
תודה, ×ביעד!
×”×¡×™×›×•× ×©×œ×š הפך למסורת ×©× ×ª×™×ª שלי. וכמו תמיד – ×ª×¢× ×•×’!
×”×¡×™×›×•× ×”×–×” ×”×•× ×©×™×¨×” ×‘×¤× ×™ עצמה.
בגללך התחלתי ×œ×–×ž×–× ×ת השיר של MEMORY TAPES בדרך למקלחת…
תודה :)
כבכל ×©× ×”, מדובר ×‘×ª×¢× ×•×’ ×דיר. וכמו ש×מר ×יציק, שירה ×‘×¤× ×™ עצמה. הולך להוריד ×•×œ×©× ×•×ª לעצמי ×ת ×”×©× ×” הקרובה.
×”×¡×™×›×•×ž×™× ×”×לה ×ž×©×¢×ž×ž×™× ×ותי.
די.
זה מיותר.
× ×¤×œ×, × ×¤×œ×. הקשבתי לכל הבחירות וקר×תי ×ת הסיפורי×, ×œ× ×¤×¡×—×ª×™ על דבר. ×”×הבה שלך למוזיקה ב×מת מרגשת, ו×תה מעביר ×ותה הל××” בצורה יוצ×ת דופן. תודה.
פגז של סיכו×. יופי של בחירות, וכתוב × ×¤×œ×.
×ª×¢× ×•×’ וכיף גדול!