החל מאמש אני חש כמי שחווה הפיכה קטנה. ×–×” קורה אחת לתקופה בעידן הנוכחי, וזה קורה תמיד כאשר אני חושש שתשוקתי לדבר מה מתמוססת לה. לרגע לא חשבתי שתשוקתי לכל המוזיקה נעלמת לה, לא. אבל כן, חשתי כאילו אהבת ההתרגשות הבלתי ניתנת לעצירה שלי, שמניעה אותי ממקום למקום כל ×—×™×™ – מתעמעמת עם הזדקנותי. והנה, כרגיל, הילדות מנצחת. אני על הגל, אני על ×’×’ העולם לרגע, אני על הסוס.

ואת הסוס הגדול הזה אני מחזיק חזק, מנסה להתייצב, רק לא ליפול. אמש חשבתי שכל זה היה רק בגדר חלום, אבל הבוקר התעוררתי והסוס חיכה לי בסלון, על השולחן. יצאנו יחד לדהירה ארוכה, על הרים שמזכירים את דרך הפילוסופים בהיידלברג, אהובתי, הוא פיזר את רעמתו, ואני נעמדתי עליו ברגליים דרוכות ובפנים מושחרות. לא נפלתי, כיאה לדון קרלוס היהודי שבי, אלא התרוצצתי ללא הרף עד שמצאתי מנוח באחו. אמש, צפיתי בקליפ השנה שלי. זה הכל.

הפעם הקודמת שבה התקרבתי לקבוצת קנדה היתה בעקבות הקליפ המהולל שהם עשו לבומביי של El Guincho. היו שם מאות אלגוריות ויזואליות ומוזיקליות, משחקי אסוציאציות והרמזים, עד שלא הייתי יכול שלא להתהפנט. בקליפ החדש שהם עשו ל-The Vaccines הבריטים, כבר ניכרה עליית מדרגה נוספת. הם לקחו את אחד מתחביביי המטופשים ביותר – צפייה בקליפים של הרכבי Witch House אלמוניים – ועשו לו הומאז' לא נגמר. אורגיה שלמה של אפלה ותשוקה, תשוקה חשוכה, סדום ועמורה בין לונדון לברצלונה.

The Vaccines, אגב, הם חבורה נחמדה למדי. הם נשמעים כמו הצעד הבא בהשפעות ג'וי דיוויז'ן הבריטיות. כאשר הם מצליחים להתנתק מהגשם הם נוטלים את Surfer Blood קרוב לחזה, ומנפחים בלון נפוח של פזמונים בריטיים קלאסיים. כמובן שכיאה ללהקות הדור הנוכחי בממלכה הם קצת אובר-מופקים, אבל לפחות יש להם חן גדול. למעשה, כך בדיוק היו נשמעים ה-Editors לו רק היו מסוגלים לקחת את עצמם קצת פחות ברצינות, והיו מודעים קצת יותר לחולשותיהם.

אלבום הבכורה שלהם, What Did You Expect from the Vaccines, יפה למדי. הוא יפה עד כדי כך שברגים מסוימים בו אני נעצב על ×›×™ אין לי בביתי כל MTV2 יותר, ועל ×›×™ אני ×›×” סקפטי כלפי כל התרבות המוזיקלית שיצרה אותי. אותה תרבות שכל מטרתה לשמח יושבי ברים פשוטים ולא היפסטרים חסרי תקנה בשדרות ברוקלין השונות. אבל בעצם, הלהקה הזו – על זמירות הגולשים היחסיות שלה – היא לא ממש התגלמות בריטניה הקטנה בעצמה.

The Vaccines :: All in White
The Vaccines :: Under Your Thumb
The Vaccines :: Wreckin' Bar
The Vaccines :: If You Wanna
The Vaccines :: A Lack of Understanding
האלבום המלא והמהנה