אמש, בעוד הרוחות העזות מאיסלנד הצליפו בכוח בארונות חדרי, ×”× ×™×— Jeremy Jay מתנה נאה על השולחן העגול במרפסתי. אולי אתם זוכרים שלפני שלושה חודשים התרגשתי מאלבומו החדש של הבחור הגבוה ×”×–×”. ובכן, אתמול התברר לי ×›×™ מה שאז חשבתי שהוא אלבומו, ×”×™×” בפועל (ובטעות) אוסף שערבב שירים משני האלבומים אותם הוא עתיד להוציא ב-2010. כן, שניים, ×›×™×£ גדול כאמור. ובכן, פחות או יותר בשעה בה אריק קנטונה כבש שער נדיר במשחק העתיק בו צפיתי, גיליתי את הפלא הבא – השיר החותם את האלבום הראשון (Splash) של ×’'רמי ×’'×™×™ לשנה זו. כל כך, אבל ממש, סקסי.

Jeremy Jay :: Why is this Feeling so Sexy
האלבום המלא הראשון

אבל כעת ברצוני לדבר על בחור אחר, סקסי יותר או פחות, אבל אוסטרלי. קוראים לו Matt Van Schie, ואם שמו מצלצל לכם נכון, זה רק בגלל שהוא אחראי בפועל גם על Van She האהובים. באחרונה הוא גילה עצמו בעולם הסולו עם EP חמוד מאוד, שמתאים בעיקר לדקות הארוכות של היום: המתנות להתפתחויות, התפתחויות מייגעות, התייגעויות שגרתיות, וכן שגרות הערב לפני השינה. הקליפ ללהיט הגדול שלו מן החורף גם הוא חינני, כמו בלוריתו של ון שי עצמו, וכל זה ביחד פשוט מעודד. אני מעודָד.

ביום חמישי הקרוב אני יורד מירושלים אל עיר הלחות ביחד עם חברי הטוב בלישה, ושם נפגוש את חברנו החתיך עמר, וביחד כולנו נשמיע מוזיקה חגיגית בפרוזדור. אם מתחשק לכם, בואו. וכעת למוזיקה:

Matt Van Schie :: Saturday Night
Matt Van Schie :: Lady
Matt Van Schie :: Journey