לעזאזל עם כל העולם ×”×–×” – אני בן 27. עוד קצת ואהיה רב סרן. לא אוכל יותר לצאת לאכול מחוץ לבסיס ובטוח של ×™×”×™×” לי מצב רוח לרקוד ברחובותיה של עיר הבירה. אני זקן. אני מזדקן. אני צעיר. אני × ×”× ×” מכל רגע של מוזיקה ניו-יורקית. למעשה, אין לי כל משמעות עוד ללא מוזיקה שמגיעה מהעיר שפעם היתה מושא חלומותיי. וכי מה אעשה? האם אפול לתוך תעלה אומללה ואומר לעצמי שהעתיד מונח בין ברוקלין למנהטן? האם אחלום על ארוחת בוקר משמינה עם עמר ברחוב 14 ואז אסיים את היום בגשם ברחוב עלוב בצפון העיר.
תקשיבו, להקה ברוקלינית חדשה ריסקה לי את המותניים היום באוטובוס לת"א ומת"א, עת נדם מנוע ה-405 בקסטל. שמם המופתי (איך איש לא גנב זאת קודם לכן?) הוא פסי שיזוף והם מרכיבים עצמם משאריות Don Caballero ו-Professor Murder. בימים אלו יוצא להם EP ראשון בשם Settings, שעושה אותי שמח וטוב לבב. הכל מלא במקצבים אפריקאים ואם לא, אז לכל הפחות בקצת דאב לנשמה של כל מי שבקטע. לעתים, גם אני. הפעם כן.
אני די שיכור כעת, מוכן ליציאה למסע אל עבר רחובות רחביה וכל זאת על מנת לזלול מיני מאכלים הונגריים שחבר יקר הכין. אנא, רקדו את עצמכם אל תוך הלילה. זה מה שאנו עומדים לעשות כעת. בכל זאת, מצפה לנו הליכה נעימה של ליל אמצע הקיץ.

Tanlines ::Real Life
Tanlines :: Z
Tanlines :: Bees
ה-EP המלא, הסיסמה: sound-load.com