×”× ×” דרך אחת לאכול את התפוח הגדול: יש את מי שהיו ברי מזל, נולדו בני-יורק להורים יהודים בעלי הון (תרבותי, לפחות), גידלו שיער, חלמו להיות כוכבי רוק, ועשו הכל כדי להגשים את חלומם. הם הקימו לעצמם להקה משעשעת, עלו לבמה בבגדי פיטר-פן, מיששו את עצמם ולעתים אף פלירטטו פיזית עם איבריהם במהלך הופעה. הם הגיעו בסופו של דבר לשער הרולינג סטון, כשהם צוחקים על כל העולם, עושים קצת כסף, עושים גם סמים ובעיקר – עושים חיים. להלן, אדם גרין.

אוכל רק מזון כשר. גרין

הנה דרך אחרת לאכול את התפוח הגדול: יש את מי שהיו קצת חסרי מזל, נולדו בברית-המועצות להורים רבע-יהודים נטולי כל ממון, גידלו שיער, חלמו להיות כוכבי רוק, ועשו כמעט כל שאפשר כדי להגשים את החלום הזה דווקא בניו-יורק. הם הצטיידו בכרטיס טיסה, קנו לעצמם מגפיים ובגדים יד שנייה, פלירטטו עם מיטב ילדות האינדי של העיר, ולעתים, כך הם מספרים, הם אפילו מיששו את איבריהן. בסופו של דבר הם זכו למירב האזכורים האפשריים בראשי חבריהם הטובים שנשארו בציון (או בקנדה). הם גם בכו על מר גורלם, על געגועיהם לאהובתם, והם בעיקר עשו המון סמים. להלן, אלושה.

מספר שאינו אוכל. אלושה, ניו-יורק, מרץ 2006

ועכשיו ברצינות: לאדם גרין, ינס לקמן של האמריקאים, יש אלבום חדש, Jacket Full of Danger שמו, ומדובר באוצר של מרס 2006 או שמא של האביב כולו. הניחו אוזניכם עליו כמה שיותר מהר. הלילה, הלילה, שמחה גדולה הלילה!

Adam Green – Pay the Toll
Adam Green – C Birds