לעז×זל, ×× ×™ פשוט שבור לב. ×חת ×”×©× ×™× ×”×ž×”×•×œ×œ×•×ª של ×—×™×™ ×”×ž×•×–×™×§×œ×™×™× ×ž×’×™×¢×” ×ל קצה – ולי ×œ× × ×•×ª×¨ ××œ× ×œ×¢×¦×•× ×¢×™× ×™×™× ×•×œ×”×ª×¨×¤×§. ×ין לי חשק לשוב ולקשקש ×‘×¤×¢× ×”×ž×™-יודע-כמה על שלל החוויות ש-2008 ×”× ×—×™×ª×” עליי, ועל החשש הגדול שליווה ×ותי בר×שיתה – בכל ×”× ×•×’×¢ למוזיקה ×©×”×™× ×ª×•×œ×™×“ במהלכה. ×•×¢× ×–×ת, עליי לומר רק דבר ×חד: × ×“×ž×” לי ×›×™ ב-12 ×”×—×•×“×©×™× ×”××—×¨×•× ×™× × ×©×‘×¨×• כל השי××™× ×”×§×©×•×¨×™× ×œ×’×œ×•×‘×œ×™×•×ª של כל ×”××™× ×“×™ ×”×–×” ×©×œ× ×•, במיוחד ל×ור העובדה ש×וסטרליה ×”×פלה עלתה על המפה ×”×ישית שלי. בשבוע הקרוב ×× ×¡×” להבהיר ×ת יופיה של 2008 בעבורכ×, ו×× ×¡×” ×’× ×œ×”×¨×§×™×“ ×ת עצמי בסלון לצליליה ×‘×¤×¢× ×”××—×¨×•× ×”. מה לעשות שכל הסיפור ×”×©× ×” ×”×™×” בשבילי ב×מת מסיבה ×חת גדולה?
טוב, חל×ס – קבלו ×ת המצעד ×”×ישי שלי, וזהו רק החצי הר×שון. כמו בכל ×©× ×” (2006, 2007) ×’× ×”×¤×¢× ×עלה ו×ומר: ×ין מדובר בהכרח ×‘×©×™×¨×™× ×”×˜×•×‘×™× ×‘×™×•×ª×¨ שהוקלטו ב××—×¨×•× ×”, ××œ× ×‘×”×›×¨×— ×‘×©×™×¨×™× ×שר ריגשו ×ותי בלבד – ו××™×ª× ×לך לעד. ×ו של×, מי יידע.
כמיטב המסורת, לחיצה על כל שיר = הורדה. הישמרו!
60. Bloc Party :: Ares
× ×©×‘×¢ ב××ž× ×©×œ×™ ×©×œ× ×—×©×‘×ª×™ לרגע שעוד ××–×›×” לשמוע שיר טוב של הלהקה ×”×–×ת. ××œ× ×©×ª×¨×ו מה קרה בקיץ ×”×חרון. בהפתעה גמורה הודיעה החבורה הבריטית ×”×˜×¨×—× ×™×ª של קלה ×וקרקה על ××œ×‘×•× ×—×“×©, כמה ×™×ž×™× ×œ×חר מכן ×”×™× ×›×‘×¨ העלתה ×ותו לרשת, והרוחות סערו. טוב, ×œ× ×™×•×ª×¨ מדי, ×בל מספיק בכדי ×©×”×˜×•×¨× ×“×• ×”×¦×¨×—× ×™ ×”×–×” יפתח ×ת ×¡×™×›×•× ×”×©× ×” שלי בקול תרועה.
רגע ×”×מת: 0:41, כל הכמיקל ברדרס ×”×–×” מתפוצץ. ו×וו, ו×וו, ו×וו.
59. Polarkreis 18 :: Allein Allein
סיכומי ×©× ×” ×¤×¨×˜×™×™× ××™× × ×›×•×œ×œ×™×, ×›×מור, ×ת יצירות המופת ×”×ובייקטיביות שהעמידה ×”×× ×•×©×•×ª כולה ×‘×©× ×” ×חת בודדה. למעשה, ×”× ×›×•×œ×œ×™×, ב×ופן סובייקטיבי למדיי, ×ת מיטב ×”×¨×’×¢×™× ×”×‘×œ×ª×™ × ×©×›×—×™× ×©×©×‘×¨×• ××•×ª× ×• ×œ×’×•×¨×ž×™× ×§×˜× ×™×, כמו פירורי ×œ×—× ×–×”×•×‘×™× ×¢×œ ×©× ×™×¦×œ ×•×™× ××™. ×›× ×™×¡×ª בכורה למצעד ישר×לי כלשהו ללהקה ×”×’×¨×ž× ×™×ª הזו? יש ש×ומרי×.
רגע ×”×מת: 2:07, קיטש ×’×¨×ž× ×™ במיטבו ×’×•×¨× ×œ×™ לתהות מתי ישר××œ×™× ×‘×›×œ ×–×ת ילמדו לעשות פופ.
58. No Kids :: I Love the Weekend
×‘×©× ×” שבה Sufjan Stevens ××™× ×• × ×¨××” ב×ופק, ×™×›×•×œ×™× ×›×œ ×ž×™× ×™ ×©×›× ×™× ×ž×§× ×“×” ×”×¦×¤×•× ×™×ª לחגוג ×ת סוף השבוע ×©×œ×”× ×‘×ž×œ×•×“×™×•×ª קלילות, שעושות חשק להדליק × ×¨×•×ª מעל עוגת הבית התעשייתית ×©×ž×•× ×—×ª ב×רון במטבח. זמן לפסטיבל, זמן ×œ×§×¨× ×‘×œ, ×ך בעיקר זמן לרקוד ב×מבטיה במקצב ×ž×©×•× ×” ×¢× ×”×™×“×™×™× ×‘×וויר שוב.
רגע ×”×מת: 0:34, כל חיות היער מתחברות יחד.
57. White Lies :: Death
מותו של ×”××™× ×“×™ הבריטי × ×©×ž×¢ בדיוק כך: שילוב מרגיז של הקילרז ו×דיטורז ביחד לכדי תרכיז פופי מרוכז יתר על המידה. ×¢× ×–×ת, ולמרות ההפקה המלחיצה ×•×”×”×ž×ª× ×” לבו××” של ישועה ×ž×™× ×™×ž×œ×™×¡×˜×™×ª כלשהי, השיר ×”×–×” גדול. ×œ×¢×ª×™× ×”×•× ×’×“×•×œ עליי, ×ו קטן עליי בעצ×, ×בל המתח ×©×”×•× ×™×•×¦×¨ בי ×’×•×¨× ×œ×™ לתהות מה ×× ×™ יותר: × ×¢×¨×” בריטית בת 14 ×ו ×¡×˜×•×“× ×˜ מזדקן שמת ×œ×”×§×™× ×œ×”×§×”.
רגע ×”×מת: 1:33, ×‘×ª× ×•×¢×•×ª קצובות, ×”× ×” ××™× ×˜×¨×¤×•×œ ב××™×, ×•×”× ××•×”×‘×™× ×ת השקט של הלילה. ×›×›×”, ממש ×›×›×”.
56. Freezepop :: Pop Music is not a Crime
תקשיבו טוב, כל ××•×ª× ×× ×©×™× ×שר ××™× × ×™×•×“×¢×™× ×›×™×£ מהו, מתי ×ª×‘×™× ×• שוב ×›×™ מוזיקת פופ ××™× ×” פשע? ×× ×—× ×• ×‘×™× ×ª×™×™× × ×ž×©×™×š לרקוד לצלילי המלודיות הטפשיות ×©×œ× ×•. ו××ª× ×™×•×“×¢×™× ×ž×”, ××™× × ×™ היחיד שחושב כך. ×’× ×”×©×œ×™×©×™×” הזו מבוסטון מרימה לי מעט ×ת הביטחון העצמי ×¢× ×›×œ הסליזיות שעוטפת ×ת ימיה.
רגע ×”×מת: 0:31, ×œ× ×¦×¨×™×š יותר מפופ מיוזיק.
55. Chairlift :: Bruises
רגע ×œ×¤× ×™ סוף ×”×©× ×” הזו צץ השיר ×”× "ל והטריף ×ותי לגמרי. × ×¢×™×ž×•×ª ×¡×™× ×™×•×ª ברקע, תחושה ×›×™ משהו טוב ועצוב מתקרב, ממש כמו טופי ורוד ש××™× ×• מסוגל להידבק ×œ×©×™× ×™×™×. בכלל – כל רעיון הדו××˜×™× ×”×לה עושה לי שמח בלב כבר מ××– המפגש של מוג'דה וז×ב × ×—×ž×” בחורף 1991 בהיכל הספורט ×”×¢×™×¨×•× ×™ של חיפה. השיר ×”×ž×•×©×œ× ×œ×ž×“×¨×’×•×ª ×”× ×¢×•×ª.
רגע ×”×מת: 1:26, ×× ×™ מת על הקולות הגבוהי×.
54. Collapsing Cities :: So I Said Last Weekend
×יך ×™×•×“×¢×™× ×©×× ×™ מתגעגע ל××—×™× ×ž-The Cribs? ×ולי ×›×™ ×× ×™ מחפש בכוח ×ת הגיטרות ×©×œ×”× ×•×ת הזימרה הכפולה היבשושית שלה×. ×”×¢×¨×™× ×”×ž×ª×ž×•×˜×˜×•×ª שלהלן ×ž×’×™×¢×™× ×ž× ×™×•-×–×™×œ× ×“, מ××•×§×œ× ×“ סיטי, וחוץ מ-Ladyhawke ×”× ×›×›×œ ×”× ×¨××” הדבר ×”×›×™ טוב שמגיע ×ž×“×¨×•× ×”×¢×•×œ× ×©××™× ×• ×וסטרליה. מסובך? ×œ× × ×•×¨×.
רגע ×”×מת: 2:00, ×–×” Cut Copy? ×–×” PNAU? ×”×“×¨×•×ž×™×™× ×”×לה ×ž×©×’×¢×™× ×ותי, ת××ž×™× ×• לי.
53. Empire of the Sun :: Half Mast
הלו, מישהו פה דיבר על ×וסטרלי×? מישהו ×מר PNAU? רק ×“×™×‘×¨× ×• עליה×, וכבר ×§×™×‘×œ× ×• ×ת להיט ×”×¤×•×¨× ×• ×”×’×¨× ×“×™×•×–×™ של ההרכב הצדדי ×©×œ×”× â€“ ×ימפריית השמש, הלו ×”×™× ×™×©×¨×ל ובכבודה ובעצמה. כמה רכות, כמה ×›×ב ×פשר להחדיר לעוד שיר רגיל ש×יש ×œ× ×™×©×ž×¢ לעול×, ×× ×™ תוהה כל ×¤×¢× ×©×× ×™ מ×זין לקטע ×”×–×” – ו××™× × ×™ ×ž×•×¦× ×¤×ª×¨×•×Ÿ. ×›×” × ×¢×™× ×‘×וזן, רק להזיז ×ת ×”×›×ª×¤×™×™× ×œ×¤×™ הקצב.
רגע ×”×מת: 0:50, ×× ×™ מת על ×ž×ª×•×¤×¤×™× ××•×¡×˜×¨×œ×™× ×©××•×”×‘×™× ×”×“ על ×”×›×œ×™× ×©×œ×”×.
52. Joe Lean & The Jing Jang Jong :: Lonely Buoy
הילד הקטן שבי חייב ×חת בכל כמה ×©×™×¨×™× ×œ×©×œ×— ×‘×›× ×ת מיטב הכוחות ×”×‘×¨×™×˜×™×™× ×”×§×™×™×ž×™× ×‘×ž×¨×—×‘ הגלובלי, פשוט לזכר ×”×™×ž×™× ×”×’×“×•×œ×™× ×”×”× â€“ ×©×‘×”× ×”×‘×œ×•×˜×•× ×•×– עוד היו הדבר הגדול הב×. ×–×” ב×מת ×œ× ×œ×”×™×˜ ×¢× ×§ (ולכן ×”×•× ×‘×ž×§×•× ×”-52, תגידו), ×בל יש לו ×ופי של חורף × ×©×›×—, של ריקוד לילי מול ×ª× ×•×¨ כתו×. ר×ו בו כהופעת ×—×™×ž×•× ×œ×“×‘×¨ הגדול הב×.
רגע ×”×מת: 1:18, ב-ר-×™-ט-פ-ו-פ!
51. Get Well Soon :: Prelude
ב×חד ×”×¢×¨×‘×™× ×”×§×¨×™× ×™×•×ª×¨ של החורף הקוד×, רגע ×חרי ×©× ×–×¨×§×ª×™ שוב ×ל תוך המעיל שלי ×‘×ž× ×”×¨×•×ª ×”××•×˜×•×‘×•×¡×™× ×©×œ הר הצופי×, הת×הבתי בשיר ×”×–×”. ×œ× ×–×•×›×¨ מה קרה ב×ותו ×™×•× ×©×’×¨× ×œ×™ לחשוב שסוף ×”×¢×•×œ× ×§×¨×‘ וב×, ×בל ×× ×™ זוכר ש×חרי ×רבע ×”××–× ×•×ª רצופות לדבר ×”×–×” – מצבי השתפר. הייתי רוצה לה×מין שב×ותו לילה ירד ×’× ×©×œ×’, ×בל ××™× × ×™ בטוח.
רגע ×”×מת: 1:20, ×ª× ×•×—×• רגע.
50. The Courteeners :: What Took You So Long
×™×©× × ×©×™×¨×™× ×©× ×ž×“×“×™× ×‘×¢×™×§×¨ לפי מספר ×”×¤×¢×ž×™× ×©×‘×”×Ÿ הן הושרו על-ידי – במקלחת, במטבח, על הספה, במיטה, ב×וטו, במסיבה, ×¢× ×ž×˜×ט×, ×¢× ×™××”, ×¢× ×©×§×™×ª ×שפה ביד ובעיקר ×¢× ×ª×§×•×•×” בלב ש×כן ×”×יחור × ×’×¨× ×‘×©×œ התור ×”×רוך בפוסט ×ופיס. ×¨×’×¢×™× ××¨×•×›×™× × ×©×ž×¢ ×›×ילו ×יש ××™× ×• יודע לשיר ×›×ן, ×ו שזו בעיה כללית ×¢× ×”×ž×‘×˜× ×©×œ הסולן, ×בל ×× ×™ עדיין קופץ מצד לצד.
רגע ×”×מת: 3:09, ×–×” כל-כך טיפוסי שזה מיי×ש.
49. Kaiser Chiefs :: Never Miss A Beat
×œ× ×ž×–×ž×Ÿ, בקיץ בעצ×, רעותה ו×× ×“×™ שלה הסבירו ×œ× ×• שקייזר צ'יפס ×”× ×”× ×”×œ×”×§×” הגדולה ביותר ב××™ הבריטי. "×›×•×œ× ×©×•×ž×¢×™× ×ות×", גילו לי, ו×× ×™ ×”× ×”× ×ª×™ ×‘×”×‘× ×”. כמו תמיד, ×œ× ×”×™×” לי כל חשק להשקיע מ××ž×¦×™× ×’×“×•×œ×™× ×‘×œ× ×¡×•×ª ולהבין ×ת ×”×¢× ×™×™×Ÿ. למעשה, ×™×¦×¨× ×™ ×”×œ×”×™×˜×™× ×”×’×“×•×œ×™× ×©×œ הממלכה ×œ× ×”×•×œ×™×“×• עוד רוּבּי ×ו חזו מהומה כלשהי – ×בל כרגיל, ×”×¡×™× ×’×œ ×©×œ×”× ×¤×©×•×˜ קליט בצורה משוגעת.
רגע ×”×מת: 0:43, יש כסף, יש הפקה, יש קול גדול, יש מהומה – למרות הכל.
48. The Lodger :: The Good Old Days
×ין פה חורף ×•×’× ××£ ×¤×¢× ×œ× ×™×”×™×”, ולכן ×ין כל ×˜×¢× ×œ×‘×–×‘×– ×ת הזמן ×¢× ×©×™×¨×™× ×¢×¦×•×‘×™×. ×‘× ×•×¡×£ לכך, ×”×—×™×™× ×¤×” כל-כך × ×¤×œ××™×, עד שבכל רגע × ×ª×•×Ÿ יש לי חשק ×¢×– למסיבת ××™× ×“×™ רותחת ×‘×™×¨×•×©×œ×™× ×”×‘×™×¨×”. ××™× × ×™ צוחק. תקשיבו לזה רגע, ×•×ª×‘×™× ×•.
רגע ×”×מת: 0:08, קליל כמו ×ובלט ×¢× ×§×™×ž×œ.
47. The Teenagers :: The Homecoming
"תקשיבו ×‘× ×•×ª, הכרתי ×ת הבחור ×”×›×™ לוהט של ×”×—×™×™×. בפשטות, ×יך שיצ×תי מהג'יפ שלי פגשתי ×ת בן הדוד שלי, ×ו משהו ×›×–×”, למי ×כפת. בכל מקרה, ×”×•× ×œ×‘×© ×¡×§×™× ×™ ×’'×™× ×¡, ×”×™×” לו שיער מדליק ×•×ž×‘×˜× ×‘×¨×™×˜×™ ×”×›×™ חמוד בעול×. מיד ידעתי ×©×”×•× ×¨×•×§×¨, ×¢× ×טיטיוד סקסי – לפי ×יך ×©×”×•× ×”×¡×ª×›×œ עליי. מממ, ×”×•× ×¤×©×•×˜ מדהי×. ×”×©× ×™×¨×—×, ×× ×™ חושבת ש×× ×™ מ×והבת". ×¡×§×¨× ×™× ×œ×“×¢×ª ×יך ×–×” × ×’×ž×¨?
רגע ×”×מת: 0:42, ×œ× ×¨×•×¦×” להרוס ×ת ×”×¨×•×ž× ×˜×™×§×”, ×בל ×›×ן × ×ž×¦×ת התשובה.
46. M83 :: Graveyard Girl
×œ×¤× ×™ משהו כמו ×רבע ×©× ×™× × ×“×—×¡×ª×™ בין ×”×ž×•× ×™ בוהי × ×¢×œ×™×™× × ×™×•-×™×•×¨×§×™×™× ×›×“×™ לר×ות ×ת ×”×¤×œ× ×”×¦×¨×¤×ª×™ הגדול שבדיוק × ×•×œ×“ – M83. ×ולריך ×©× ×וס ×—×™×ž× ×ותו, ×ו ×©×ž× ×—×™×ž× ×ת עצמו, והקירות התקשו לקלוט ×ת רוחות ההייפ הגדול. עברו חלפו ×©× ×™×, ×”× ×¢×¨ הצרפתי התבגר, ×ולריך ×©× ×וס × ×¢×œ× ×ž×Ÿ ×”×ª×ž×•× ×” – ולהיט שוגייז × ×¤×œ× × ×•×œ×“. חבל ששמו של הלהיט טפשי כל כך, ×•×’× ×—×‘×œ שיש ×©× ×‘×מצע פטפטפת שכזו.
רגע ×”×מת: 2:33, ×× ×™ × ×¡×—×£ ×ל תוך מערבולות שמ×לץ ×¡×¡×’×•× ×™×•×ª.
45. We Are Scientists :: After Hours
×יש עוד ×œ× ×”×¦×œ×™×— להבין מה קורה בקליפ המלווה ×ת השיר ×”×–×” של ×”×ž×“×¢× ×™× ×”××ž×¨×™×§× ×™×™× ×‘×¢×œ×™ השיער המ×פיר, ×בל ×× ×™ מרוצה ×ž×ž× ×• במיוחד. סוד הברי××” הפופית טמון ×›×ן בכלל בריף ×”×ž×”×¤× ×˜ ×©×’× ×”×חיין שלי יכול ×”×™×” ×œ× ×’×Ÿ תוך 6 דקות של ×ימון גדוש זלזול. פשוט ×œ× ×¦×¨×™×š הרבה יותר מזה, זולת בקשה ×§×˜× ×”: שיש×ר. מי? ×”×חיין היקר שלי.
רגע ×”×מת: 1:06, הגיטרה ×œ× × ×¨×’×¢×ª עדיין, ×בל משהו קטן ×ž×©×ª× ×”. ×× ×™ מוכן להישבע.
44. Esser :: Headlock
×”×©× ×” הזו היתה גדושה ביותר מדי שירי שטות ×§×œ×™×˜×™× ×œ×ž×“×™, ×שר מבלי ש×תכוון × ×ª×§×¢×• בר×שי והפריעו לי להתרכז בכל ×¤×¢× ×©×¤×¨×•×¤' שמידט זעק בקול גבוה "פיכטה, פיכטה!". ×דון עשר הבריטי, צ'רלי מגירה של ×©× ×•×ª ×”××œ×¤×™×™× (×–×” הפרצוף, ×× ×™ ×ומר לכ×), סיפק שיר ×חד ×›×–×”, ×שר ×’× ×¢×›×©×™×• – בעת כתיבת השורה הזו – ××™× ×• מרפה וממשיך ל×לצי להקליד לפי הקצב.
רגע ×”×מת: 2:33, ×¤×¢× ××—×¨×•× ×”, רגע ×חרי שהרובוט הפסיק לזמר.
43. Envelopes :: Party
×¨×•×¦×™× ×©×™×¨×™× ×ž×¤×•×¡×¤×¡×™×? ×”× ×” ×חד. ×”×©×‘×“×™× ×”×¨××©×•× ×™× ×©×¤×•×§×“×™× ×ת הרשימה ×”×©× ×ª×™×ª שלי ××™×¨×’× ×• לי מסיבה בסוף החורף שעבר, ×•×ž×œ× ×× ×©×™× ×‘×ו. ×–×” כל-כך מזכיר לי ××™×–×” עוף ×ž×•× ×˜×¨×™×ול ישן, ×בל ×’× Love is all ועוד כל ×ž×™× ×™ ×“×‘×¨×™× ×—×‘×™×‘×™×, שבעיקר ×’×•×¨×ž×™× ×œ×™ לתהות שוב ×‘× ×•×’×¢ ×œ×“×‘×¨×™× ×”×˜×•×‘×™× ×©××•×ª× ×‘×›×œ ×–×ת × ×™×ª×Ÿ להפיק ×ž×™×•× ×©×ž×©.
רגע ×”×מת: 0:25, ×× ×™ פשוט משתגע ×›×©×”×•× ×ž×ª×—×™×œ לשיר.
42. Does it Offend You, Yeah? :: Dawn of the Dead
מתישהו ב×ביב × ×ª×§×œ×ª×™ ×‘×ª×ž×•× ×•×ª רבות של ילדי ××™× ×“×™ ×§×œ×™×¤×•×¨× ×™×™× ×”×¨×•×§×“×™× ×œ×¦×œ×™×œ×™ החבורה הבריטית שלעיל. כל ×”×ž×¦×•×œ×ž×™× ×œ×‘×©×• ×‘×’×“×™× ×–×¨×—× ×™×™×, בעוד ×× ×™ ×כלתי ×’'לי של גפילטע. החזרת, לפחות ×”×™×, קר××”: × ×™×•-רייב, × ×™×•-רייב! ××– כן, 2008 הייתה ×”×©× ×” הגדולה של להקות ×”×¦×œ×™×œ×™× ×”×ž× ×•×¤×—×™×. ×‘×ž×§×•× ×›×™× ×•×¨×•×ª – ×¡×™× ×ª×™×¡×™×™×–×¨×™×, ×‘×ž×§×•× ×™×™×וש – תקווה גדולה. שוב, למען קיומה של מסיבה ×חת גדולה.
רגע ×”×מת: 1:00, הפזמון בשי×ו, ×ך ברקע × ×©×ž×¢×™× ×¤×¢×ž×•× ×™ הוו××™ ×›×לה. ×œ× ×™×•×“×¢ מה שמ×.
41. Hot Chip :: Ready For the Floor
וידוי קצר: ××™× × ×™ מסוגל לה×זין לשיר ×”×–×” במלו×ו. בדומה ×œ×©×™×¨×™× ×¨×‘×™× ×ž×Ÿ ×”×©× ×ª×™×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª, ×”×•× × ×©×¨×£ לגמרי על-ידי ועל-ידי חבריי ×”×ž×ª×§×œ×˜×™× ×¢×ž×™ במסיבות ×”×ž× ×“×˜ הירושלמיות, עד כדי כך ×©×œ×œ× ×רבע כוסות של וויסקי ס×וור – ×× ×™ מעדיף לעבור לשיר הב×. ובכל ×–×ת, ×× ×™ עדיין מוכן לרקוד ×ותו ברחבה.
רגע ×”×מת: 0:08, הקפיץ ×”×–×” מתחיל ×œ× ×’×Ÿ שוב. ×•×›×•×œ× ×¨×•×§×“×™×, בחיי.
40. The Presets :: Yippiyo-Ay
×”××•×¡×˜×¨×œ×™× ×”×ž×–×•×¨×’×’×™× ×”×לה ×¢×•×ž×“×™× ×œ×›×‘×•×© ×פילו ×ת חיפה בסערה. הלהקה היחידה שמצליחה ×œ×¢×ª×™× ×œ×”×™×©×ž×¢ כמו הרכב ×”-EBM הגדול הב×, הבי××” לי ×ור גדול בדמות להיט הרחבות ×”×–×”. ×”×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×” בה שמעתי ×ותו היתה במיקס הגדול של Digitalism ×”×’×¨×ž× ×™×, ומיד × ×¤×œ×ª×™ שדוד על ×”×רץ (רק כדי להגביר לפול ווליו×), ורצתי לרקוד מול המר××”.
רגע ×”×מת: 0:18, ×קספוזיציה ×¢× ×§×œ×סה.
39. Grouper :: Heavy Water / I'd Rather Be Sleeping
ועכשיו ×רגע מעט מכל הבל×גן שהב×תי על ×”×¢×•×œ× ×‘×ž×©×š למעלה ×ž×¢×©×¨×™× ×©×™×¨×™×, ברשותכ×. בין כל המסיבות הגדולות ששלטו בחיי (בחיי ש×× ×™ ×œ× ×ž×’×–×™×) ×‘×©× ×” ×”××—×¨×•× ×” – השתרבבו לעולמי ×’× ×›×ž×” שירי ערש ××•×œ×˜×™×ž×˜×™×‘×™×™× ×©×¡×™×™×¢×• לי לשרוד עבודה על וילי ×‘×¨× ×“×˜, למשל. ×”× ×” שיר ×חד ×›×–×”, ×שר × ×“×ž×” לי ×›×™ הבי×× ×™ עד דמעות לילה ×חד כשהייתי לבד.
רגע ×”×מת: 1:02, לרגע × ×“×ž×” ×›×™ כל הסיפור ×”×–×” מתעצ×, ו××–, שוב, ×”×•× ×œ×.
38. British Sea Power :: Waving Flags
×× ×™ ×והב ×©×™×¨×™× ×’×“×•×œ×™× ×©× ×•×œ×“×™× ×ž×ª×•×š ××œ×‘×•×ž×™× ×‘×™× ×•× ×™×™× ×œ×ž×“×™×™. מדוע? פשוט ×›×™ קיימת תחושה ×›×™ מישהו הקליט ×ות×, ו××– עטף ××•×ª× ×‘×¢×©×¨×” ×©×™×¨×™× × ×•×¡×¤×™× ×¨×§ כדי שיהיה ×œ×”× ×—×. ×–×” הסיפור של ×”×פוס ×”× ×”×“×¨ ×”×–×”. ×©× ×™×™×” ×חת ×–×” Doves, ×©× ×™×™×” ×חר כך ×לה Godspeed, וכעבור שלוש ×©× ×™×•×ª ×–×” בכלל ×קו ×•×”×‘× ×™×ž×Ÿ. בקיצור, שיר כמעט חד-פעמי.
רגע ×”×מת: 2:29, ×œ×¢×¦×•× ×¢×™× ×™×™×, רגע ×œ×¤× ×™ שכל הסיפור ×”×–×” מתרומ×.
37. Born Ruffians :: Humming Bird
כמעט ×©× ×” חלפה מ××– תמר ישבה בשדה התעופה על-×©× ×‘×Ÿ-גוריון, חיכתה ל×ביה, קר××” מגזין בריטי כלשהו, ×•× ×—×©×¤×” ×ל שירו של ×™×•× ×§ הדבש ×”×–×”. הקצב ×”×•× ×§×¦×‘ ×ª× ×•×¢×•×ª ×”×›× ×¤×™×™×. ×œ× ×ž×¡×¤×™×§×™× ×œ×¦×¢×•×§ ×¢× ×”×¡×•×œ×Ÿ "×”××ž×™× ×’ בירד!!" וכבר ×ž×ª× ×“×£ לו השיר ×”×§× ×“×™ ×”×–×”. כמה ×ž×§×¦×‘×™× ×פשר לדחוס בשלוש דקות? ×ו, ספרו ו×ימרו לי.
רגע ×”×מת: 1:00, ×–×” הקטע שלי, ×¢× ×”×¦×§×¦×•×§ ×”×–×” שמקפץ ×‘× ×—×ª ×©× ×ž×חור.
36. Hercules and Love Affair :: Blind
× ×•, שיר צפוי, ×× ×™ יודע. ובכל ×–×ת, ×חד ×”×“×‘×¨×™× ×”× ×”×“×¨×™× ×©×©×ž×¢×ª×™ ×”×©× ×”. × ×”×“×¨ כל-כך, שלרגע מכה בי ×ž×¦×¤×•× ×™ ×•×’×•×¨× ×œ×™ לשקול מחדש ×ת הדירוג ×”× ×ž×•×š יחסית ×©×”×¢× ×§×ª×™ לו. כל הפרויקט של ×× ×“×™ בטלר ×”×–×”, פה ×‘×¦×•×•×ª× ×¢× ×× ×ª×•× ×™ (× ×˜×•×œ ×”×’'×•× ×¡×•× ×¡), ×”×•× ×“×•×’×ž×” טיפוסית לתשובה קל×סית שעוד תיש×ל רבות בחיי: "כיצד, בין הש×ר, × ×©×ž×¢×” ×©× ×ª 2008 שלך?". רבותיי, רוח הזמן ×›×ן.
רגע ×”×מת: 3:48, כבר ×ין דרך חזרה: ×ו ש××ª× ×‘×ª×•×š ×”× ×ª×™×‘ ×”× ×›×•×Ÿ על הרחבה, ×ו שכבר ×©×‘×ª× ×ל ביתכ×.
35. Mystery Jets :: Half In Love With Elizabeth
××£ ×¤×¢× ×œ× ×”×™×™×ª×™ מ×והב ב×ליזבת', ×’× ×œ× ×—×¦×™ מ×והב בה. למען ×”×מת, מעודי ×œ× ×¤×’×©×ª×™ כל ×ליזבת'. ×¢× ×–×ת, ל×ור העובדה שה××–× ×ª×™ לשיר המדובר של המיסטרי ×’'טס למעלה מ×לף ×¤×¢× ×”×©× ×” – ייתכן ו×× ×™ מסוגל לה×מין ש×ליזבת' ×כן קיימת.
רגע ×”×מת: 1:24, הצעקה הכו×בת. והכל בגלל המלכה.
34. Santogold :: L.E.S Artistes
כל הרומן ×”×ž×©×•× ×” שלי ×¢× ×¡× ×˜×•×’×•×œ×“, ×שר החל ממש בסביבות פסח, ×–×¢×–×¢ ×ותי לגמרי. ××™× × ×™ חובב רג××™×™ גדול, ×× ×™ ×’× ×œ× ×ž×ª×—×‘×¨ כל-כך לד×ב, ובכל ×–×ת – כל ×”×קלקטיות של העלמה ×”× ×™×•-יורקית הזו פשוט ×§× ×ª×” ×ותי. ×–×” ×”×™×” השיר הר×שון שלה ששמעתי, ×•×”×•× ×—×¨×¥ ×ת גורלי: להיות שפוט לגמרי לממלכת הפופ הטר×שי המופק למהדרין.
רגע ×”×מת: 2:30, תופי×, תופי×, ×ª×•×¤×™× â€“ ו××– שוב ×× ×™ ×‘×¢× ×™×™× ×™×. מדוע ×‘× ×™×•-יורק ×”× ×™×•×“×¢×™× ×œ×”×§×œ×™×˜ כך?
33. Noah and the Whale :: Jocasta
למעשה, שוב, הרי ×œ×›× ×©×™×¨ שמקורו הממשי בכלל ×שתקד – ×בל ××– ×יש ×œ× ×©× ×œ×‘ ×ליו ×ו ×ל הלהקה שעומדת מ×חוריו. ×•×”× ×”, ×¢× ×œ×”×™×˜ גלגל"צ גדול ×חד מ××—×•×¨×™×”× (Five Years Time), × ×•×ª×¨ לי רק להתרפק על ×”×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×” בה × ×¤×’×©× ×•, ×× ×™ ×•× ×•×— (×•×’× ×”×œ×•×•×™×ª×Ÿ) – ולומר שלמרות הכל, עוד × ×•×ª×¨ ×ž×§×•× ×‘×œ×‘×™ ×’× ×œ×›×™× ×•×¨. לעז×זל, ×–×” בכלל ×”×™×” ×‘× ×•×‘×ž×‘×¨ 2007 (×›×ן).
רגע ×”×מת: 2:10, ×›×•×œ× ×“×•×”×¨×™× ×™×—×“ ×ל עבר ×”×ופק, ו××– זהו.
32. The Walkmen :: In the New Year
הלהקה ×•×”×ž×¦×™×œ×ª×™×™× ×”×ª×’×œ×’×œ×” עד ×œ×™×¨×•×©×œ×™× ×¢× ××œ×‘×•× × ×•×¡×£ בשרשרת ×”×ž×œ× ×›×•×œ×™×” המצלצלת שלה. ×× ×™ מ×זין ומתגלגל ×¢× ×›×œ הבכייה לדורות הזו בחזרה ×ל עיר הבירה שלי – × ×™×•-יורק. ×× ×™ מריח שוב ×ת ×”×× × ×¡ והקרח במכולת ברחוב 30, צועד על ×œ×§×¡×™× ×’×˜×•×Ÿ, עובר ב×דו×, מתכסה במעיל גדול. כל ×”×סתטיקה הטבעית הזו שוברת ×ותי, ×יש ××™× ×• מסוגל להבין ×–×ת.
רגע ×”×מת: 4:09, הלוו××™ והיו ×ž×—×œ×™×¤×™× ×ת ×”×ורגן בעוגב, רק לרגע ×חד.
31. FM Belfast :: Underwear
תמר סיפרה לי ×œ× ×ž×–×ž×Ÿ בעת ×רוחת הערב, ×›×™ השיר ×”×–×” עושה לה עצוב בלב. מה ×–×” צריך להיות לשיר ×›×›×” על כך שרע לך כל-כך ×‘×ž×“×™× ×” ×”×§×˜× ×” שלך? ×יך ייתכן שכה ×ž×©×¢×ž× ×‘×” ב××™×¡×œ× ×“ שתושביה × ××œ×¦×™× ×œ×¨×•×¥ ×‘×ª×—×ª×•× ×™× ×‘×¨×—×•×‘×•×ª? ×”×מת ×”×™× ×©×”×™×™×ª×™ ב××™×¡×œ× ×“ – והיה לי די ×›×™×£, ×יש ×œ× ×¨×¥ ברחובות, ובטוח ×©×œ× ×‘×ª×—×ª×•× ×™×.
רגע ×”×מת: 0:22, כלי ההקשה ×”×–×¢×¨×•×¨×™×™× ×•×”××œ×§×˜×¨×•× ×™× × ×›× ×¡×™× ×œ×ª×ž×•× ×”, ו×× ×™ עובר לתזזיתיות ××•×¤×™×™× ×™×ª.
המשך יבוׅ
×× ×™ ×ž× ×™×—×” שזה ש×× ×™ מזהה, ×•×’× ×–×” ×‘× ×“×™×‘×•×ª, בערך 30 ×חוז מהשירי×, ×–×” סימן ש×× ×™ עובדת קשה מדי.
כל הכבוב, ×חלה המחלצות!
Wow, great Recomendations,
any chance of you guys playing in Tel-Aviv soon?
למה ×תה שומר הכל לסוף ×”×©× ×”? למה?
יש פה ×“×‘×¨×™× ×©×‘×›×œ×œ ×œ× ×™×“×¢×ª×™ ש×תה ×והב ו×× ×™ מופתע לטובה.
×והד גר בתל-×ביב, כך ×©×œ× ×ž×ž×© מסובך להפעיל ×ותו ש×. ××£ ×©× ×“×ž×” ×›×™ קשה לתפעל ×ותו ×›×ן ב×תרו שלו ×פילו. :)
ו×ייל, יקירי, ×× ×™ פשוט ×œ× ×©×•×ž×¨ הכל לסוף ×”×©× ×”, ×–×” פשוט ×©×”×©× ×” קצרה מדי בכדי לכתוב על כל דבר שלו ×× ×™ מ×זין. קשה, קשה.
×× ×™ מת על "רגע ×”×מת" :-)
מצפה להמשכי×..
××™×–×” ×›×™×£×£×£!
תמשיך, תמשיך… ×’× ×”×—×‘×¨×™× ×‘×וטרכט מחכי×. :)
hell yes, במיוחד על homecoming ו-dawn of the dead.
כמה ×›×™×£ שיש סיכומי ×©× ×”, מעולה ×œ×¢×¦×œ× ×™×•×ª ×›×ž×•× ×™.
והקטע של "רגע ×”×מת" מדוייק.. תודה!
×™× ×ללה. ×× ×™ ×œ× ×ž×›×™×¨ כלו×מ מהרשימה.
לעבודה.
thanks for the list and songs.. great to read your reviews.
waiting for secound part..
סחטיין – ×חלה סיכו×!
get well soon ×”×™×” ×חלה מין בחלה
×™×יר
וו×לה, ×œ× ×§×œ ×œ×ž×¦×•× ×›×לה בישר×ל.
סחטיין, מחכה לעוד.
×גב, קלעת לי בול ×¢× A-Punk
×× ×™ ×œ× ×ž××ž×™× ×” ש×× ×™ מגיבה על ×–×” רק עכשיו, ×בל רציתי להקשיב טוב טוב לכל ×”×©×™×¨×™× ×©×œ× ×”×›×¨×ª×™ ×œ×¤× ×™ ×–×”, ורק עכשיו עשיתי לעצמי סדר במערכת.
××– רק רציתי להגיד שזה ×¡×™×›×•× ×©× ×” מצויין! מ×ד ×הבתי ×ת רוב ×”×©×™×¨×™× ×©×™×© פה, וגיליתי מליון ×©×™×¨×™× ×‘×’×œ×œ×›×. ×× ×™ מסכימה ×¢× ×”×ž×•×Ÿ ×©×™×¨×™× ×©×”×™×• בעשרייה ×”×¢×œ×™×•× ×”, ו×ין מה להגיד, הייהת ×©× ×ª מויזהק פשוט מעולה!
ישר כוח!