×× ×™ ×œ× ×‘×מת כותב על מוזיקה גשומה ×‘×©×™× ×”×—×•×, ×× ×™ רק הוזה.
כמעט שוויתרתי לעצמי על כתיבת השורות הב×ות, ×ך חשתי סוג של חובה מוסרית לעשות מעשה למרות הכל. שלושה שבועות מחיי הקדשתי ב××—×¨×•× ×” ×œ×¤×•×¢×œ× ×©×œ וילי ×‘×¨× ×“×˜ ×–"ל ו×גון ב×הר, ידידו הטוב, ×•× ×“×ž×” לי ×›×™ ×œ× ×”×™×™×ª×™ מצליח לעשות ×–×ת ×œ×œ× ×™×§×™×¨×™×™ ×”×©×‘×“×™× Tape. פע×, מזמן מזמן, עוד ×‘×™×ž×™× ×‘×”× ×¢×¥ הלימון בבית הוריי בחיפה ×”×יר ×ת לילותיי ×‘×ª× ×•×“×•×ª×™×• הזרות, הייתי × ×•×”×’ ×œ×¢×ž×¢× ×›×ž×” ×¤× ×¡×™× ×‘×—×“×¨ לטובת ×”××œ×‘×•× ×”×¨×שון ×©×œ×”× (×ופרה קר×ו לו, × ×¨××” לי. ×יש וד××™ ×œ× ×™×˜×¨×— לתקן ×ותי ×’× ×›×›×”). ×”× ×”×™×• הדבר ×”× ×›×•×Ÿ ביותר ×œ×§×¨×•× ×יתו, ×œ×—×œ×•× ×¢×ž×• בהקיץ על יבשת ×חרת, ובסוף ×œ×”×™×¨×“× ×‘×œ×™ ×ž×¡×§× ×•×ª. בסוף עזבתי ×ת חיפה, ×חר כך ×’× ×ת תל-×ביב, והגעתי לכ×ן כדי ×œ×”×’×©×™× ×ת ×”×¤× ×˜×–×™×” ×”×¨×•×ž× ×˜×™×ª ×”×ž×¢×•×“× ×ª שלי: להעביר לילות בלי ×©×™× ×” על מזבח של ×¡×¤×¨×™× ×¢× ×¦×œ×™×œ×™× ××‘×¡×˜×¨×§×˜×™×™× ×ž×©×˜×•×§×”×•×œ×.
×”××œ×‘×•× ×”×—×“×© של טייפ, Luminarium, ×”×•× ×¢×•×“ ×¤× ×™× ×” ×‘×™× ×”×–×‘×œ ש×× ×™ טורח לשמור על ×›×•× × ×™. בכל רגע שבו חשבתי ש×× ×™ עומד לשקוע בתרדמת ×¢× ×•×’×” על המקלדת בעת ×”××—×¨×•× ×” – ×”×•× ×”×™×” ×©× ×‘×©×‘×™×œ×™, לצד ×”×§×•×ž×§×•× ×”×ž×§×˜×¨ והקפה ש×חריו. ×¤×¢× ×§×¨×ו לזה פוסט-רוק, ×חרי ×–×” ×¡×ª× ×”×ª×§×©×• ×œ×ª×—×•× ×ת ×–×” תחת ×–'×× ×¨ מסוי×, ו×ילו ×× ×™ ××§×¨× ×œ×–×” שבדיה ×”×חרת. זו ×©× ×©×ž×¢×ª בדיוק כמו ×©×¡×§× ×“×™× ×‘×™×” הסטרי×וטיפית ×מורה להישמע מהמדבר ×‘×¤×œ×©×ª×™× ×”.
×יך שהזמן עבר ×¢× ×גון ב×הר
21 ביוני 2008
×× ××™× × ×™ טועה, ××œ×‘×•×ž× ×”×¨×שון × ×§×¨× milieu
××™×–×” מעריץ, בלישה…
ל×, ×–×” ב×מת ×”×™×” ×ופרה. milieu ×”×–×” ×–×” ×”×©× ×™.
×œ× ×©×™×“×¢×ª×™ ×ת ×–×” ×בל הרגע במקרה קר×תי ×ת ×–×” ×יפשהו ו××– ב×תר שלה×. חשבתי שכד××™ לומר.
×× ×›×š ×× ×™ לוקח ×ת מילותי בחזרה
על×ק ××£ ×חד ×œ× ×™×˜×¨×— לתקן ×ותך… שכחת ×יפה ×תה.