כל אחד מחפש קצת נחת שבדי, לא?

קבלו את אחד מרגעי השיא של ×—×™×™ בשבועות האחרונים: אני מרשה לעצמי לזנוח את מרגרט תאצ'ר הממגנטת ואת הלמוט קוהל שבע הנקניקיות – מתרכז לרגע אחד ומניף שוב, כמו תמיד, את דגל שבדיה. הימים ימי שבר ומשבר, חומת ברלין נופלת שוב ושוב על שולחני, ומדי פעם אני מתיר לעצמי לתהות שוב כיצד ייתכן שדווקא ארץ הוולבו ומדיניות הרווחה (9 מיליון תושבים בלבד) מצליחה במקום שבו אני מתנפץ לרסיסים: יצירת מלודיה.
הכוכבת התורנית שדוגלת בהפצת תורת הבלונד באל-קודס היא ליקה לי, שנולדה בשטוקהולם ב-1986 תחת השם ×”×—×™× × ×™ לי ליקה טימוטיי זכריסון, וכבר זכתה לסוכריה ממורנינג קנדי. היא העלמה שחתומה על הקול הנשי ב-Young Folks של פטר, ביורן וג'ון – ומסתבר שהיא יכולה גם בלעדיהם (אבל לא ממש, ×›×™ פטר מפיק אותה). כבר כמה שבועות שאני מכין את עצמי לחלוק עם העולם ועם אוהד את מחשבותיי אודותיה, אך בכל פעם × ×—×” עליי תחושת הרצינות הספרייתית חובשת הכיפה – שמונעת ממני לחייך.
בניגוד לאשת הברזל, ליקה לי כצפוי מתוקה, עדינה, ילדותית ונטולת שיניים. היא אינה מאמינה שאיחוד גרמניה יביא לחיסול היציבות האירופית, ובטוח שלא חוששת מעלייתו של רייך רביעי. האלבום שלה (Youth Novels) עושה לי רק טוב, מסייע לגרניום שלי ושל תמר לפרוח באווירה אירופית, ומרחיק ממני כל מחשבה כבדה על פוסט-קונסטרוקטיביזם.

Lykke Li :: Little Bit
Lykke Li :: I'm Good, I'm Gone
Lykke Li :: Dance, Dance, Dance