שני לילות העברתי השבוע במחציתו של חלום די דומה. בחלום ישבתי באוטובוס תיירים, כך נדמה לי, שנסע בין נופים אירופיים שכמותם טרם ראיתי. כלומר, ×”×™×” שם ירוק מאוד – אבל ×–×” לא הזכיר לי שום מקום שבו ביקרתי בגרמניה, אוסטריה, שוויץ או איסלנד. במהלך הנסיעות הללו ישבתי צמוד לחלון, איש לא ישב לידי, ובהיתי בנופים. אני כמעט משוכנע שלא ראיתי ולו מכונית אחת חולפת מן הצד השני (אף שייתכן והסיבה היתה שישבתי בצדו הימני של האוטובוס). מדי פעם אכלתי פרי, ככל הנראה דובדבן, אך מה שהטריד אותי במיוחד ×”×™×” ביקור חוזר ונשנה של כרטיסן בחליפה ירוקה ×›×”×”. הוא שב ובדק כרטיסים בכל כמה דקות – ובשלב מסוים, בתוך החלום, התחלתי לחוש במצוקה גדולה, היות והבנתי שהוא עומד לבדוק את כרטיסי שוב, והרי הכרטיס אבד פתאום. ידעתי שהוא בטח יזכור אותי כבר, ולמרות זאת כל כך פחדתי.

בלילה שבין שני לשלישי התעוררתי שטוף זיעה מהחלום הזה, שאת סופו לא זכרתי.
הבוקר התעוררתי ממנו מיוזע קצת פחות, ולמעשה מה שהעיר אותי היה הפתיח להולנדי המעופף של ואגנר, שעמו נרדמתי כמה שעות קודם.

לקח לי שנייה לרוץ במורד מדרגות הגלריה שלי כדי להתחיל את היום מחדש, ומשום מה כל שמצב הרוח שלי אפשר לי ×”×™×” לשוב אל Vocals, ×”-EP המפתיע שתקוע לי רוב הזמן בפלייליסט השבוע. Scumbag, שאחראים ליצירה הזו, מגיעים מקליפורניה, וכמו שניתן לראות – ואני נשבע שאין לי יד בדבר – הם אוהבים משולשים, כמו כולנו בימים אלה. הצמד ×’'סטין קוראל וניקולאס פרינו הכירו במעונות הקולג' שלהם, ולא כל כך ידעו מה לעשות עם הזמן אחרי השיעורים. מה שיצא להם בסוף זו מוזיקה, שאם אכן אתם מאמינים שיש ×–'אנר ×›×–×” שנקרא "פופ חדר שינה" – הרי שהיא האקזמפלר הנכון ביותר.
כה עצוב לי לעתים, ונעשה מעט עצוב יותר כאשר כל שיש לי מהצמד המבטיח הזה אלו הם חמישה שירים פחות או יותר, ללא קליפים, ללא חדשות. לפחות, וגם זה משהו, סוף סוף יש הרכב קטן שמתחשק לי להמתין לו בפינתו של חדר זר או בצמוד לשמשתו של אוטובוס תיירים אירופי.

Scumbag :: Negatives
Scumbag :: Basketball
Scumbag :: Consensual Sex
ה-EP המלא והמעולה