עצוב מאוד מה שקורה כאן. לראשונה בהיסטוריה של האתר האהוב עליי, האייפוד רעב כלומר, חלף חודש שלם כמעט מבלי שהוצאתי הגה. אולם יש לי הסברים ותירוצים. בכל זאת, עזבתי את ירושלים לפני שבועיים ועברתי לחיפה, ומשם עברתי בדיוק לפני שבוע לכאן. כלומר, להמבורג. במשך תקופה קלה הייתי נטול חיבור לאינטרנט, אך שכנה טובת לב עשתה את חיי מרוככים יותר. אז כן, בשנה וחצי הבאות לפחות אכתוב בעברית מכאן, ואנסה לשדרג את עצמי מבחינה אקדמית כלשהי בצפון גרמניה. רשימת ההופעות אותן אני צפוי לראות ארוכה כעת כמו הקיץ הישראלי, אך הסתיו הצונן של אזור זה נראה ארוך לא פחות. וזה, כמובן, טוב מאוד.

מדהים איך שינוי מזג האוויר דפק לי את הרגלי ההאזנה. ביום הראשון שלי פה כבר התייצבתי בחנות מכשירי החשמל הענקית, אותה חיפשתי כשעה, ורכשתי לי רמקולים גדולים וסאבוופר (באמת שאלה היו ×”×›×™ יקרים יחסית בחנות) – ורצתי לחדרי הקטן בחזרה. מאז כמעט כל שאני שוטף בו את אוזניי ×–×” פוסט-רוק ישן (ברור מדוע) ומוזיקה ניו-יורקית. משום מה, ולכך אין לי הסבר מדויק, למן הרגע הגרמני הראשון שלי – התחלתי לחלום רחוק יותר, על מנהטן ועל ברוקלין. הצלילים עצמם, גם הם כמובן, מושפעים מכך ומן הגשם שיורד כאן כמעט ללא הפסקה כבר כמה ימים.

באופן ×–×”, יש לי אלבום פייבוריט ראשון לשהותי בהמבורג: What it Means to be Left-Handed של יקיריי מרובי המשתתפים Mice Parade, הניו-יורקים קצת, כצפוי. יש בו את כל המרכיבים הישנים ההם שפעם, על המרפסת בבית הוריו בחיפה, חלקנו אוהד ואני- רגע לפני ששנינו התגייסנו. מצד שני, יש פה מקצבים אחרים, משוחררים, צבעים וריחות שלא היו באלבומיהם הקודמים. כל כך הרבה סנטימנטים אחזו בי בשבוע האחרון, שנדמה כאילו ארך כחצי שנה – ולאלבום ×”×–×” יש תפקיד משמעותי בו. אחד הטובים של השנה הזו, שגם היא, ככל הנראה, קרבה לסיום. הרי חורף בחוץ כבר. לפחות אצלי.

Mice Parade :: Kupanda
Mice Parade :: Fortune of Folly
Mice Parade :: Do Your Eyes See Sparks
Mice Parade :: Old Hat
האלבום המלא והמעולה