היום יצאנו לטייל. ירדנו אל בורות המים של כנסיית הקבר, שרקנו שם פיסות מהברנדנבורגים של באך, ספגנו את ההדים שבראנו בעצמנו. רצנו בין סמטאות בדרך לשולחנות ×¢×¥ חומים ועגבניות עליהם, וסיימנו עם זאכר טורט בהוספיס האוסטרי. הכל נסחט על-ידי הגשם האחרון, קפא כמו פעם כשהיינו ילדים והאמנו ברוח. ואז שבנו הביתה, עמר החל שוב לפתור תרגילים – ואני הפעלתי את אצבעותיי כדי להשמיע את Julianna Barwick שכבר כמה ימים לוקחת אותי למקומות הנכונים.
היא ניו-יורקית, נטולת ליווי, מזמזמת מנגינות אל תוך קירות של רעש פרי ידייה, ואינה באמת שייכת למחוזות ממנה היא באה. פספסתי את הנויז שלה לגמרי ב-2009, אך גיליתי אותו במקרה ונפלתי אל השק. כעת היא יכול לשאת אותי בתוכו על גבה, קצת מתחת לכתפה השמאלית, בעודה מנסה לארגן את קולה שוב בתוך צרורות החלומות שלה עצמה. אם הייתי מתקלט הערב, היא היתה איתי שם עם ה-EP היפהפה שלה, Florine. אולם אינני מתקלט. ועל כן, היא תישאר פה לבד.

מי שכן מתקלטת הערב היא תמר, והיא תעשה את זה בסטרדאסט בליין החדש שלה המכונה !Drang ויורכב מהלחנה מודרנית, קראוט-רוק ופוסט-Pאנק. כמו שכולנו תמיד אוהבים, כך Für immer.

Julianna Barwick :: Cloudbank
Julianna Barwick :: Anjos

ורגע לפני הופעה מצולמת שלה, הנה הסינגל החדש של להקה אהובה לא פחות:
Foals :: This Orient