ערב טוב, קוראים וקוראות יקרים. אני יודע שהתרגשות גדולה אוחזת בכם כעת, לאור ההכרזה הדרמטית בכותרת, ולכן לא אאכזב.
ובכן, מהפך! כן, מהפך!
לראשונה מזה עשור, לדעתי, הולך האינדי האמריקני וגווע. הוא שוקע בתהומות הכבדות והיומרנות, ואינו מצליח למצוא לעצמו כורסה נוחה כדי להתבונן על כל ילדי המלכה שהחלו לרקוד במרץ.
שבועות רבים אוהד מתלונן על כך שאינו מוצא ולו פנינה אחת בים המסמרים שנקרא 2006. שמע, אוהדינו, הבעיה היא רק אצלך. התנתק מהאח הגדול המזרים אליך עוד הוצאה מחודשת של עוף מונטריאול או מודסט מאוס, צא בראשך אל רחובות ברייטון ואתר לעצמך איזה ינוקה ששר כמו היה פול וולר בימי איטון רייפלז. אפילו אחותך כבר הודתה שהאינדי של משמידי האינדיאנים גוסס. שאל אותה.

איך תמיד יש לכל ילדי האינדי האלה נעליים כה שחוקות?!


עדיין מחכים לקאמבק של תפוחים בסטריאו? חכו שנייה אחת. ביום שישי האחרון מצאתי לכם חלופה הולמת לכל דרישותיכם – גם שיר כוח אנגלי טיפוסי וגם קליפ כוח. פתאום קוקנים בני 20 גילו שאפשר לשמח לב יהודי, וזאת גם אם מוותרים על פוזת כוכבי הרוק הלעוסה ומציגים עולם של מגזרות נייר. ואתם יודעים, מה? שפיטצ'פורק ילכו להזדיין עם הניו פורנוגרפרס שלהם. אני כל כך שמח לומר שמזמן לא התרגשתי כך מנעימה פשוטה. ×›×” רענן. אחח, הבס, הבס. כמעט כמו קרלוס. לא להאמין שמדובר באי.פי הראשון שלהם שיוצא בדיוק היום.

הקליפ (תכינו את הרגליים)
Good Shoes – We are Not the Same

ובלי קשר: ביום שישי הקרוב אני מתקלט בסיטי הול בחיפה, ברחבת ה"דווקא". יהיה אינדי, פוסט פאנק ובריט-פופ ישן נושן. בואו בהמוניכם!