במקרה מדובר דווקא באנגלים. נוח והלוויתן

פה אני חייב לעצור. חיי קיבלו צורה של תרנגול. במקום שהשמש תקרא בשמי בבוקר בהנאה צרופה, אני הוא זה שמקרקר סביבה וממתין לבואה ליד עציץ התבלינים. והתבלינים אינם נבולים, הם רק משוועים לעוד פיסה של קור. אני בוהה בהם, הם שותקים, מהרהר שוב בתומאס הובס, בנוח ובלוויתן ונזכר לפתע שבבית הזה דווקא די מחבבים את הלוויתן הזה וגם את נוח שלו.
מסתבר שבממלכה הבריטית לא מאוחדים רק סביב המרצדס החדשה של עומר גולן והפטרוניות חוצת הגבולות של ג'ו קול, כי אם גם סביב סצנת הפולק הבלתי אפשרית שתופסה בה תאוצה. קייט נאש נטולת החיוכים עומדת לקבל בשנה הקרובה חיזוק משובח מצידם של Noah & The Whale, חבורה של קוקנים עטויי כינורות, קסילופונים, אוקללה, חלילים, אופטימיזם חסר תקנה ופסון של אחרוני גיבורי האינדי האמריקאי. רק בלי זקן.
הפעם לא מדובר באויב מקובנטרי סיטי וכל האפרוריות שהוא מביא איתו, גם לא מדובר בצנוניות של העורכים מבירמינגהם סיטי. אין פה גם כל זכר לאיזה דובון שחור תוצרת מנצ'סטר, ×›×™ יש פה מילים ססגוניות על שמש, אהבה והשם ישמור – עתיד זורח בגוון קלאקסונז. כל עוד השמש הזו היא חורפית, אני יכול להתעטף בה. טוב לי עם נוח. או שמא נוח לי איתו?

Noah & The Whale :: Jocasta
Noah & The Whale :: Five Years Time