כל ×”×ž×›×•× ×™×•×ª של ×”×©×›×•× ×” חלפו על ×¤× ×™×™, ומדי ×¤×¢× ×”×ª×—×©×§ לי לצעוד קדימה ולהצטרף למחול הפשוט שלהן. ×× ×”×™×” לי ×ת ×”×ומץ ×”×‘×¨×™× ×”×™×™×ª×™ ×פילו רץ ×ליהן, ×œ×•×’× ×ת ×ž×œ×•× ×”×¤×— שלהן ×›× ×§×˜×¨ ×—×™×™×. ×× ×”×™×” לי ×ת הביטחון ×”× ×›×•×Ÿ הייתי ×’× ×ž× ×¡×” לעוף מעליהן, לכוון ×ותן בשיירה ×œ×ž×§×•× ×חר, רחוק במיוחד, ×›×–×” שבו הן היו × ×לצות להתערפל בתוך שטח זר, ללמוד מחדש ×ת ×”×¢×•×œ× ×•×œ×”×’×“×™×¨ ×ת חייהן מחדש. ×× ×”×™×” לי ×ת הרגש ×”× ×›×•×Ÿ, ××– וד××™ ×œ× ×”×™×™×ª×™ צועד ×פילו מילימטר לעברן ×•×¡×ª× ×”×™×™×ª×™ מחפש בעצמי דרך ×חרת, בלי ×›× ×¤×™×™×, ×œ×œ× ×¨×’×œ×™×, חסר כל ×ª×•×›× ×™×ª מסודרת ×ו חשש ×ž×•×‘× ×”.
×•×”× ×” שוב ×”× ×—×ª×™ ×ת הספר ×”×¦×‘×¢×•× ×™ לצד המחשב, ויתרתי על מה ש×מרו לי לעשות, והתחלתי לבהות בחלל. כל ×”×©×™×¨×™× ×©×œ צעידת ×”×תמול × ×—×§×§×• בי, חזק חזק, ככתובת ×בן ישרה וברורה – כמו ×‘×¤×¢× ×”×”×™× ×©×‘×” צעדתי ×œ×¤× ×•×ª בוקר בין ×©×›×•× ×•×ª המבורג, בקור ×מת, כש-Wild Nothing מתהולל ב××–× ×™×™ ×¢× ×”×¢×¨×¤×œ המוזהב שלו. ××œ× ×©×”×¤×¢× ×ת מרבית ×”×©×™×¨×™× ×™×“×¢×ª×™ בעל פה, ×›×™ כבר כמעט חודש ש×× ×™ ×œ× ×ž×¨×¤×” מה×, בלית ברירה. ×× ×™ ××ž× × ×מור לרקוד ×ות×, ×ך ×”× ×‘×•×œ×ž×™× ×ותי על הסף. ×× ×™ ××ž× × ×מור לחגוג ×ות×, ×ך ×”× × ×•×¢×¦×™× ×ותי בקרקע, ×ž×‘×“×™×œ×™× ×ותי מן ×”×חר שידעתי.
ב×ופן מפתיע, זו הסביבה שיצרתי ל××œ×‘×•× ×”×—×“×© והמצוין של Beach Fossils, הלהקה החביבה עליי כל כך. ×ולי עליי ×œ×”×ª× ×¦×œ ×‘×¤× ×™×”× ×¢×œ כך ש×× ×™ כותב ×¢×œ×™×”× ×›×” רבות, מדבר ×¢×œ×™×”× ×•××œ×™×”× ×ž×“×™ ×¤×¢× ×¢× ×ž×›×¨×™×, ובכך ממ×יס ×ת קיומ×. ×•×¢× ×–×ת, × ×“×ž×” ×›×™ ×ין לי ברירה ×חרת. לקח לי זמן רב לכתוב על Clash The Truth, ×בל ×ת מה שצריך להי×מר ×ומר בקלות. ×”××œ×‘×•× ×”×–×” טוב מכדי להידחק ×œ×¤×™× ×”, מלוטש מכדי להיות של הלהקה הזו, ועדיין ×”×•× ×›×•×œ×• שלה. יש שהיו ×ž×›× ×™× ×ת קיומו בשלות חלקית, בגרות ×מיתית, ×הבה, ×ך ×× ×™ רק ×ומר ש×× ×›×š יש שמתבגרי×, הרי ×©×”× × ×™ זקן במיוחד. להלן שלוש דוגמ×ות:
×”×©×™×¨×™× ×©×œ×”× ×‘×”×—×œ×˜ ×ž×¨×’×™×©×™× ×›×ילו ×× ×¨×§ היית רץ ××™×ª× ×”×™×• צומחות לך ×›× ×¤×™×™×.