פעם העמודים הרבים שמצויים פה הגיעו בגרסת הכל כלול סקנדינבית שכזו. אחת לכמה ימים או שבועות, היינו מגלגלים אל תוך האייפוד רעב שורות על גבי שורות של צבאות, או שמא להקות, מממלכות הרווחה הצהובות. באותם ימי שפע השירים היו רכים כמרשמלו מנורבגיה, אווריריים כקרמבו יקר מדי מדנמרק, חלקלקים כהרינג ברוטב חרדל מפינלנד ומתוקים כיום שמש חמים – לא חם – בשבדיה. היו אלה ימי תום, ללא נעורים כלל, אשר היו ואולי לא יהיו עוד. סתם, אני מגזים. הם תמיד ישובו, ×›×™ הדלת פתוחת בפניהם. כלומר, לא רק להם.

לא רק להם, ×›×™ בשנה האחרונה הסכמתי לשתף פעולה גם עם צד אחר של סקנדינביה, ×–×” שאוהב להחטיף לעצמו בפנים, לאגרף את האף של עצמו, ולמרוח את הדם על השפם ללא רחמים. זהו הצד המגלומני של סקנדינביה, שאת שלוחתו הדנית סיפקו עד ×›×” ICEAGE ואליו מצטרפים כעת, כלומר בחודשים האחרונים, Holograms המצוינים שמגיעים משבדיה. בניגוד לכל הדברים השבדים הרגילים שנוגעים בי, הם חתיכת לכלוך יפהפה, צווחני, לא מלודי – ולא, לא גם לא חדשני יתר על המידה.

כל מה שיש באלבום הבכורה שלהם ×”×™×” פה קודם, נוסה שם קודם, עבר לידי או × ×’×¢ בי קודם – אבל על הזין שלי, באמת. הרעיון הטמון מאחורי השירים שעושים לך את היום, השבוע, החודש או השנה אינו נוגע תמיד לפיסת ההיסטוריה שהם ייקחו לעצמם בחייך. לעתים הם יכולים להסתפק בלגרום לך לפרק את הבית או את מערכות היחסים שלך (כמו שכבר קרה עם שיר אחד פה) ולפעמים הם פשוט יגרמו לשכן שלך לדפוק על הדלת בהיסטריה. איזו אופציה בין השתיים אני מעדיף? הייתי מעדיף לפרק לשכן שלי את הבית. חבל שהוא עזב.

Holograms :: ABC City
Holograms :: Monolith
Holograms :: Chasing My Mind
Holograms :: You are Ancient
האלבום המלא והיפה