רסיסים גדולים של אושר. אין לי רצף מילים אחר לתאר את משמעותה של Friendly Fires לחיים שלי ושל האנשים הקרובים אליי ביותר. עשרות פעמים זכינו ללחוץ על כפתור לפני אחד משיריה של הלהקה הזו, וחזינו בפלא גדול של ידיים מורמות לאוויר ושירה קולנית. אינספור פעמים חייכנו ×–×” לזה, חלמנו שאנו בפריז, שאנו קופצים לתוך בריכה או נעים כשלדים במרחב. פתיתי נייר התעופפו באוויר (באמת) והבוקר נראה רחוק מתמיד. בכל כך הרבה הזדמנויות זכינו לאהוב את החיים, את היותנו צעירים, רעננים ומרעננים, ואפילו התאהבנו בעצמנו – בזכות השלישייה הזו.

אולי בגלל ×–×”, אמש, כשבלישה ואני התיישבנו להאזנת בכורה לאלבום החדש שלהם – Pala – שיחקנו אותה מאוכזבים. כאילו ציפינו לחוות את כל רגעי העיוורון האופטימיים האלה בהאזנה הראשונה, חצי שיכורים בארבע לפנות בוקר. התעוררנו היום בתשע (אני התעוררתי, והערתי את השכונה איתי) כדי לתת להתחיל את האלבום מבראשית. באופן לא מפתיע, כל ×–×” התחיל לבעבע, לרקוד מעצמו, לחיות. הלהיטים כאן, הכוח פה כדי להישאר, וטוב שיש מסיבה באופק.

נזכרתי הבוקר בפעם הראשונה שבה צפיתי בקליפ הישן של Paris שלהם, בדירה אחרת באותו רחוב שבו אני גר כעת. תמר ואני חזינו בנס ×”×–×” ביחד, ואף על פי שבאותה העת, קיץ 2007, חצי מהמוזיקה בסביבה נשמעה כך פחות או יותר – באוויר כבר ניכרה ההכרה בקשר המיוחד של Friendly Fires עם הלב שלנו. ×–×” פשוט נוצץ כל כך. זו הדרך הרכה ביותר למתג הנאה. אולי רק Cut Copy יודעים לעשות זאת טוב יותר.

Friendly Fires :: True Love
Friendly Fires :: Blue Cassette
Friendly Fires :: Pull Me Back To Earth
Friendly Fires :: Running Away
האלבום המלא (והמעולה?) – גם אם האיכות עוד לא אופטימלית

וחדשות נחמדות: בערב יום העצמאות החבורה שלנו מתקלטת במועדון הבאסס בירושלים את כל הדברים האלה שעליהם אנו כותבים. הכניסה חינם, וכמו בכל המסיבות שלנו בבירה – ×™×”×™×” לוהט. עדיף להיות שם מאשר ברחובות המטונפים.