סיבכתי ×ת עצמי בצורה ×©×œ× ×ª×™×מן. במסגרת כל שיחות ההיכרות ×©× ×¢×©×• בכיתה שלי פה בהמבורג, עלה שבישר×ל הייתי מתקלט. ×œ× ×›×œ כך ×¢× ×™×™×Ÿ ×ת ××£ ×חד ×יזו מוזיקה ×× ×™ מתקלט, ובכל ×–×ת – ×חד ×”×ž×¨×¦×™× × ×™×’×© ×ליי ×תמול וש×ל ×× ×וכל להיות ×חר××™ על המוזיקה במסיבת הבית ×©×ž×§×™×™× ×חד ×”×ž×•×¨×™× ×©×œ× ×• – גבר ×‘×©× ×•×ª ×”×—×ž×™×©×™× ×œ×—×™×™×• ×‘×©× ×וּוֶה. כשסיפרתי למרצה ×”×–×”, ×לכס שמו, ×יזו מוזיקה ×× ×™ ×והב ×”×•× ×¨×§ התלהב יותר, ו×מר ×©×”×•× ×œ× ×™×•×“×¢ מה ×”××—×¨×™× ×™×—×©×‘×• על כל ×–×”, ×בל ×”×•× ×‘×˜×•×— ×™×™×”× ×”. ×¡×™×›×ž× ×• ש××‘×™× ×œ×©× ×ת ×”×ייפוד שלי. זו תהיה קטסטרופה ×œ× × ×•×¨×ž×œ×™×ª. ×× ×™ ×’× ×מור לבשל משהו. מצד ×©× ×™, ×ולי פשוט ×לחץ פליי על ×–×”:
ל-Peter Broderick, ×חד המוזיק××™× ×”××”×•×‘×™× ×¢×œ×™×™ ×‘×©× ×ª×™×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª, יש ×ž×™× ×™-××œ×‘×•× ×—×“×© (How They Are) וכל ×–×” ×‘× ×œ×™ בהפתעה גמורה. ×”×¤×¢× ×”×•× ×”×§×œ×™×˜ שבעה ×©×™×¨×™× ×‘×™×•× ×חד בחודש ×פריל, ו×יכשהו ×›×•×œ× ×™×¦×ו לו ×’×•×¡×¡×™× ×•×ž×“×›××™× ×‘×™×•×ª×¨, כמו שצריך לקר×ת ×”×—×’×™×. ×ו ×©×ž× ×œ×§×¨×ת החורף. ×ת השיר הפותח, ×©×’× ×”×•×§×¨×Ÿ ×›×ן לעיל, Sideline, כתב היוצר ×”×“× ×™-×מריק××™ תושב ברלין בעודו × ×•×”×’ ×‘×ž×›×•× ×™×ª. ×œ× ×”×™×ª×” בה מערכת סטרי×ו, ××– ×”×•× × ×לץ לשיר לעצמו וזה מה שיצ×. ×”×•× ×ž×¡×¤×¨ שכ×שר ×”×—× ×” ×צל חברו ×œ× ×™×›×•×œ ×”×™×” לחכות כבר להוסיף ×ת פיסות ×”×¤×¡× ×ª×¨ שרצה. ×”×•× ×¢×©×” ×ת ×–×”, וכל ×–×” רך כמו עלי שלכת ספוגי מטר.
Peter Broderick :: Sideline
Peter Broderick :: Hello to Nils
Peter Broderick :: With a Key
×”×ž×™× ×™-××œ×‘×•× ×”×™×¤×” והמל×
פטר, × ×ª×¨××” ב-31 ב×וקטובר פה בעיר.
×–×” ב×מת יפהפה. מזכיר לי ×ת Chet Baker's Unsung Swan Song
LOL
× ×¤×œ×
ממש ×הבתי ×ת כל ×”×לבו×